Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

OpenSal, un serviciu la îndemână pentru raportarea resurselor umane

21 Mai 2012



Intrată pe piaţa românească în 2011, compania OpenGov a reuşit în scurt timp să se facă remarcată prin ideile inovatoare propuse, combinând produse şi servicii în soluţii e-business ce răspund cerinţelor şi nevoilor reale ale clienţilor. Astfel, portofoliul companiei a ajuns să numere clienţi de renume.

OpenGov este prima companie din România care a introdus pe piaţă conceptul de City Management, un concept menit să îmbunătăţească traiul la nivel comunitar prin facilitarea comunicării dintre populaţie şi autorităţile locale şi creşterea gradului de soluţionare a diferitelor probleme şi situaţii conflictuale.

Plecând de la premisa că succesul său este succesul clienţilor săi, produsele companiei au scopul de a uşura activităţile partenerilor, în condiţiile în care aceştia sunt nevoiţi să facă faţă unui mediu informaţional tot mai dinamic şi urmăresc nu numai implementarea acestora, ci şi asigurarea suportului aferent.

Astfel a luat naştere soluţia care vine ca alternativă inovatoare la cele deja existente privind raportarea gestiunii resurselor umane către Inspectoratul Teritorial de Muncă, activitate obligatorie în cadrul fiecărui agent economic sau instituţie.

Software as a Service

OpenSal este prima aplicaţie web-based ce are în vedere înfiinţarea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic şi care este pusă la dispoziţia utilizatorilor ca şi serviciu (Software as a Service). Aceasta a fost concepută pentru a reduce la minim costurile generate de instalarea unei aplicaţii specifice şi mentenanţa aferentă, ceea ce nu diminuează cu nimic utilitatea şi performanţa sa.


Cum funcţionează OpenSal

Tot ce trebuie să facă un utilizator al OpenSal este să aibă o conexiune la Internet şi să-şi creeze un cont pentru a se putea loga. Din acest moment, utilizatorul este întâmpinat de interfaţa prietenoasă şi intuitivă care permite completarea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor în format electronic, din orice locaţie a companiei. Totodată, serviciul poate fi utilizat în mod multisesiune (se pot conecta mai mulţi useri ai aceleiaşi companii simultan) şi oferă posibilitatea declarării utilizatorilor ce vor folosi sistemul pentru actualizarea simultană a informaţiilor privind resursele umane. Astfel, Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor este gestionat la nivel central indiferent de locaţia fizică a utilizatorilor, care pot lucra în diverse sedii sau subsidiare ale companiei şi indiferent de numărul acestora. Toate informaţiile introduse de utilizatori sunt stocate într-un data center care le asigură back-up, riscul de pierdere a acestora în cazul unei eventuale defecţiuni a computerului fiind astfel înlăturat. De asemenea, orice actualizare ce survine în urma unei modificări legislative se face automat de către sistem, fără complicaţii din partea beneficiarului în ceea ce priveşte update-urile.

Fişierele generate se exportă direct în formatul agreat de autorităţi, ceea ce elimină timpul necesar arhivării şi convertirii acestora şi costurile legate de instalarea locală a altor produse în acest scop. În acelaşi timp, există şi posibilitatea de a genera rapoarte personalizate, în funcţie de nevoile fiecărei companii.

Suport 24/24

Suportul este asigurat permanent, atât electronic, cât şi prin intermediul call-center-ului propriu.
În cursul lunii iunie urmează să aibă loc o sesiune de prezentare şi informare asupra aplicaţiei OpenSal, unde vor fi invitaţi să răspundă întrebărilor legate de utilitatea serviciului şi reprezentanţi ai Inspecţiei Muncii.
Pe site-ul companiei funcţionează un forum de discuţii pe teme legate de muncă şi asigurări sociale, moderat de specialişti în domeniu, care răspund în timp real întrebărilor şi totodată asigură informarea publicului cu privire la modificările legislative în domeniu.


Email: office@opengov.ro
Tel: +40 378 600 280
www.opengov.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite