Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ANIAP a revenit în forţă

22 Mai 2012





Valentin Ifrim, PS 2 Bucureşti


Andrei Partenie, HP România, şi Victor Chiriţă, Microsoft România, au prezentat soluţia HP Multiseat, care presupune folosirea unui singur PC şi a mai multor terminale, care se conectează la PC prin USB şi se instalează în spatele monitoarelor. Se reduc astfel costul de achiziţie şi consumul de energie şi spaţiul de desfăşurare a activităţii. Pentru 10 posturi de lucru, costul este de 2.500 de euro.

Marius Georgescu a adus în atenţie suita Office 365 pentru Administraţia Publică Locală, care poate fi testată trei luni gratuit de către toţi membrii ANIAP.

„Autorităţile publice nu au voie să închirieze. Această lege a apărut de doi ani, prin urmare găsiţi o metodă prin care cei din sectorul public pot folosi această soluţie”, a punctat Sevil Shhaideh.


Gabriela Vlad, Primăria Braşov


Proiecte de succes cu bani europeni

Gabriela Vlad, Şef Serviciu Primăria municipiului Braşov, a prezentat proiectul „Primăria Braşov la un click distanţă”. Este unul dintre cele mai complexe proiecte implementate într-o administraţie publică locală: call center, portal internet, intranet, extranet şi plată electronică. Aceste servicii sunt oferite din august 2011.

Intergraph Computer Services, reprezentată de directorul general Marcel Foca, împreună cu Wili Apreutesei, şef serviciu U.C.A.I. – Ministerul Administraţiei şi Internelor, au prezentat Sistemul Naţional de Raportare a Incidentelor (SNRI). Conceptul SNRI porneşte de la integrarea tuturor activităţilor de poliţie într-un instrument unitar de lucru. Sistemul are 35.000 de utilizatori, proiectul fiind încheiat în luna martie 2012 şi folosit din 15 aprilie 2012.

Cristina Iţcuş, director departament Fonduri Structurale SIVECO, şi Natalia Ceptureanu, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, au prezentat sistemul informatic integrat la nivelul judeţului Dâmboviţa, de care beneficiază în principal CJ, dar şi alte instituţii precum primăriile din Târgovişte şi Titu. 300 de
persoane folosesc aplicaţia informatică, sistemul fiind funcţional din iunie 2011.

O altă soluţie de succes este cea din cadrul Primăriei municipiului Oradea, de virtualizare a serverelor, fiind însă implementată cu fonduri de la bugetul local. Silviu Lucuţă, Şef serviciu informatică Primăria municipiului Oradea, şi Alexan-dru Pau, ETA 2U, au prezentat cele trei etape ale proiectului început în 2010, care va fi extins cu o soluţie de back-up.


Ileana Spiroiu, dir. gen. adj. ANCPI


Proiectul RENNS

Registrul Electronic Naţional al Nomenclaturilor Stradale (RENNS) a fost lansat pe 19 aprilie a.c., în parteneriat cu Asociaţia Comunelor din România şi ANIAP.

Ileana Spiroiu, director general adjunct ANCPI (Agenţia Naţională pentru Cadastru şi Publicitate Imobiliară), a declarat că proiectul va fi finalizat în 20 de luni.

„RENNS este un proiect ambiţios, cu finanţare europeană. Vrem să statuăm la nivelul ţării ceea ce se numeşte adresă administrativă, pentru că în prezent există practici diferite de atribuire a denumirilor şi numerelor administrative la nivelul administraţiei locale, fiind imposibilă corelarea datelor spaţiale din mai multe zone ale ţării. De acest registru vor beneficia, pe lângă administraţiile locale, ambulanţa, SMURD-ul, pompierii, poliţia, jandarmeria, companiile private, Poşta Română”, a adăugat Ileana Spiroiu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite