Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Oracle lanseaza solutia Oracle RightNow CX Cloud Service

29 Mai 2012



Oracle anunta ca versiunea din luna mai 2012 a soluţiei Oracle RightNow CX Cloud Service, suita de gestiune a experienţei oferite clienţilor, este acum integrată cu Oracle Fusion Sales, pentru a ajuta companiile să obţină o creştere durabilă a afacerii, asigurând relevanţa interacţiunilor cu clienţii pe toate canalele de comunicare, lucru care poate creşte oportunităţile de obţinere a unor noi venituri şi pentru a consolida eficacitatea operaţională.


Folosind soluţiile combinate Oracle RightNow CX Cloud Service şi Oracle Fusion Sales, companiile pot creşte gradul de fidelizare a clienţilor, consolida loialitatea faţă de marcă şi ameliora ratele de conversie a vânzărilor.
Combinaţia dintre Oracle RightNow CX Cloud Service şi Oracle Fusion Sales le permite companiilor de vânzări şi de marketing să exploateze interacţiunile de service din RightNow CX şi funcţionalităţile de previziune şi de segmentare a vânzărilor din Fusion Sales. Aceasta ajută companiile să: adapteze mai bine produsele şi serviciile la nevoile specifice ale clienţilor pe baza istoricului de servicii oferite, asigure interacţiuni ţintite şi personalizate, create pentru a ajuta clienţii să dobândească mai multă valoare din achiziţii şi să pregătească decizii viitoare de achiziţie, identifice noi oportunităţi pentru a creşte volumul vânzărilor şi ratele de conversie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite