Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Asseco SEE a implementat o solutie de Mobile Token la Banca Comerciala Carpatica

29 Mai 2012



Banca Comerciala Carpatica ofera clientilor sai aplicatia Mobile Token. Este simplu de utilizat si se instaleaza direct pe telefonul mobil, deci este in permanenta la indemana clientului. Carpatica m-Token functioneaza pe majoritatea smartphone-urilor si telefoanelor mobile existente pe piata, care suporta tehnologia JAVA. Aplicatia se instaleaza pe telefonul mobil si are aceleasi functii ca si dispozitivul digipass sau cardul Mastercard e-Smart. “Banca Carpatica lanseaza un produs innovator pentru piata din Romania, dovedind inca o data ca este un promotor al noilor tehnologii. Aplicatia Mobile Token reprezinta o noua metoda de autentificare in aplicatia de internet banking, fiind a doua implementare de success pe piata din Romania. Asseco SEE va continua sa ofere partenerilor ei solutii inovatoare pentru mediul online banking, acesta fiind una dintre directiile strategice de dezvoltare ale companiei”, declara Adrian Nastase, Asseco SEE Romania.
Soft-ul instalat pe terminalul mobil al clientului indeplineste urmatoarele functii:
- genereaza codurile necesare autentificarii in aplicatia de internet banking;
- genereaza codurile necesare autorizarii operatiunilor initiate prin serviciul de Internet Banking.
O data cu lansarea acestei solutii tehnologice utilizatorul de internet banking de la Banca Comerciala Carpatica poate utiliza oricare din cele 3 cai de autentificare in aplicatie si de generare a codurilor necesare pentru efectuarea operatiunilor bancare:
- Cardul cu digipass Mastercard e-Smart Debit
- Tokenul mobil Carpatica m-Token
- Dispozitiv Digipass de tip Hard Token
Toate cele trei solutii propuse au un grad ridicat de securitate:
- sistemul de comunicatii este performant, securizat, actualizat zilnic;- criptarea datelor se realizeazafolosind tehnologia de criptare SSL pe 128 biti;
- autentificarea se desfasoara pe 4 nivele: cod client, nume utilizator, parola si cod PIN generat aleatoriu de un dispozitiv de securitate asignat in mod unic, pentru a fi utilizat exclusiv de catre client;
- deconectarea se realizeaza automat in caz de inactivitate in aplicatie;
- monitorizarea si jurnalizarea actiunilor si activitatii in interiorul aplicatiei.
Banca Comerciala Carpatica a efectuat pe platforma proprie de internet banking noi implementari menite sa sprijine utilizatorul in operatiunile pe care acesta le desfasoara. Astfel, pot fi vizualizate in timp real informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul si aflate in curs de decontare, iar extrasul de cont are un nou format, mai atractiv.
"Aceasta noua solutie tehnologica vine sa confirme strategia noastra de a aduce mereu inovatii produselor pe care le oferim clientilor nostri, raspunzand cu promtitudine cerintelor lor tot mai sofisticate. Platforma www.carpaticaonline.ro ofera raspunsuri amanuntite utilizatorilor din mediul online, atat celor care abia se initiaza in acest domeniu, cat si celor care au deja cunostintele de baza si doresc sa treaca la un nivel superior. Dupa ce anul trecut am adus pe piata bancara din Romania cardul cu display, acum venim in fata clientilor cu inca o optiune, la fel de performanta, aplicatia Carpatica m-Token. Serviciile bancare tranziteaza incet, dar sigur, spre mediul de online banking, iar noi facilitam aceasta trecere prin solutiile tehnologice pe care le lansam. Viitorul este in mediul online", spune Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail la Banca Comerciala Carpatica.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite