Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Succes de piaţă pentru echipamentele de producţie Canon şi Océ la Drupa 2012

29 Mai 2012



Canon Europe, lider global în soluţii de imagine, a expus anul acesta la Drupa (3-16 Mai 2012, Dusseldorf) cea mai extinsă gamă de produse şi soluţii din industrie pentru imprimarea de volum, aceasta fiind şi prima apariţie publică pentru Canon de la achiziţia Océ, finalizată în februarie anul acesta. Noul portofoliu de produse a atins opt zone specifice din piaţă, reuşind să ofere vizitatorilor o imagine de ansamblu.
Prin utilizarea a peste o sută de aplicaţii şi studii de caz ale clienţilor Canon, prezenţa în cadrul expoziţiei şi-a atins scopul, reuşind să ofere vizitatorilor noi idei despre cum să-şi crească afacerea. Pe lângă furnizarea de instrumente şi tehnologii, Canon a oferit vizitatorilor informaţii despre programul Essential Business Builder Mentoring şi a susţinut o serie de seminarii despre concluziile rezultate din raportul Canon Insight.
Publicat la Drupa, cel de al patrulea raport Canon Insight See The Bigger Picture – Your customers’ view on the value of print, examinează opinia şi atitudinea cumpărătorilor precum şi aşteptările furnizorilor de servicii de imprimare.


David Preskett, directorul al departamentului de print profesional Canon Europa, a declarat: “Acum că Drupa 2012 s-a încheiat, aş dori să vorbesc despre succesul expoziţiei, în ceea ce priveşte Canon. Ne-am prezentat la Drupa cu scopul de a inspira vizitatorii, arătându-le o altă perspectivă, precum şi oportunitaţile ce derivă din aceasta. Din feedback-ul pozitiv primit şi din numărul mare de participanţi la seminariile noastre Insight Report, este evident faptul că participanţii au simţit că au câştigat o perspectivă unică asupra afacerii lor. Numărul de vizitatori în standul Canon a fost unul impresionant, creând peste 10000 de noi oportunităţi. Deşi am avut o reprezentare puternică a zonei de clienţi din Europa de Vest, ne-a făcut plăcere să întâlnim grupuri mari de clienţi din SUA şi pieţele emergente, precum Orientul Mijlociu şi Brazilia. Din perspectiva vânzărilor, am văzut comenzi impresionante de-a lungul gamei noastre de produse, de la imprimantele de producţie Océ cu alimentare continuă, la echipamentele Canon imagePRESS – de fapt, pe regiunea EMEA, am vândut un total de 390 de imprimante de producţie Canon si Océ. Oferind performanţe impresionante în materie de calitate şi viteză de lucru, inovatorul dispozitiv Océ Velocity a reuşit să genereze un interes crescut din partea vizitatorilor. La sfârşit de eveniment, putem spune că anul acesta Drupa a reuşit să ne întreacă aşteptările. Prin cercetare intensivă şi idei inovatoare, vom continua să susţinem toţi clienţii ce au investit în expertiza pe care noi o oferim în domeniul de print.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite