Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Noua viziune „client oriented” abordata de OMNILOGIC

21 Decembrie 2005



„OMNILOGIC Day”, eveniment intrat deja in traditie, desfasurat in cadrul RoCS, a purtat emblema: „Learn how simple your complex problems could be” si a dorit sa transmita in esenta ceea ce a declarat foarte plastic Toma Nossin, Senior Director OMNILOGIC: „Forta noastra este, de fapt, puterea masei critice a clientilor multumiti”.
Conceptul este, de altfel, una dintre noutatile in filosofia companiei, pregatita sa adopte noi metode de management in fata oportunitatilor generate de evolutiile pietei.
„OMNILOGIC Day” a fost marcata de cateva prezentari realizate de Szilard Szalay – Sony Proffesional Solutions Europe, Meir Erez – RAD Data Communications si Vangelis Lekkas de la SUN Microsystems care au facut cunoscute celor prezenti cele mai recente solutii din domeniul videoconferencing, supraveghere video, inovatii crosstechnology respectiv al serverelor.
Am asistat de asemenea la prezentari integrate, in care reprezentantii Cisco si Banca Comerciala Romana, respectiv RAD, ROMTELECOM si Raiffeisen Bank au vorbit despre implementari de proiecte realizate impreuna cu OMNILOGIC.
In acelasi spirit au fost si prezentarile aplicatiilor Omnilogic de HelpDesk si ale pachetului CallPilot.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite