Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

NOD mizează pe o crestere cu 10% in 2012 pe segmentul laptopurilor

31 Mai 2012



Network One Distribution (cunoscută anterior ca Asesoft Distribution) mizează, în acest an, pe creşterea cu 10% a vânzărilor de laptopuri Dell pe piaţa din România. În cei aproape patru ani de parteneriat NOD-Dell, distribuitorul român a vândut aproximativ 100.000 de laptopuri Dell, cele mai cerute game fiind Inspiron şi XPS.


Creşterea vânzărilor Dell în România este în linie cu evoluţia pieţei de laptopuri la nivel local, pe fondul creşterii cererii din partea clienţilor din sectorul IMM, datorită situaţiei favorabile create de finalizarea ciclului de utilizare a echipamentelor pe acest segment. Astfel, cererea venită din partea IMM-urilor va contribui anul acesta la un avans de 10% al vânzărilor de laptopuri în România.



„Ne aflăm acum la finalul ciclului de înlocuire a echipamentelor IT din companii, care durează în mod obişnuit trei ani, după ce ultimele achiziţii semnificative au fost făcute în 2008. Companiile vor face achiziţii importante anul acesta, atât în ceea ce priveşte infrastructura IT, cât şi dotarea angajaţilor cu tehnologii noi, pentru a creşte productivitatea”, a declarat Răzvan Ziemba, Directorul General Network One Distribution.


Laptopurile au continuat să alimenteze creşterea pe piaţa IT din România şi în prima parte a acestui an. Astfel, în primele trei luni ale anului, vânzările de computere portabile au avut o creştere de 24% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.


„NOD este un partener strategic pentru Dell în Europa Centrală şi de Est, fapt care ne oferă oportunitatea de a oferi clienţilor noştri o gamă extensivă de laptopuri, adresate atât consumatorilor individuali, cât şi companiilor, dar şi o gamă completă de servere şi servicii post-vânzare. Ne consolidăm parteneriatul cu NOD printr-un eveniment de lansare a unor noi game de laptopuri Dell în România, eveniment prin care ne adresăm tuturor clienţilor noştri comuni, a declarat David Spruyt, Dell Regional Director Distribution, CEE Region.


Parteneriatul Network One Distribution-Dell, încheiat în anul 2008, a fost celebrat printr-un eveniment de anvergură, la care au fost invitaţi peste 100 de parteneri comuni din România.
Parteneriatul cu Dell a contribuit la creşterea cotei deţinută de NOD pe distribuţia de laptopuri. De asemenea, noile servere Dell vor contribui anul acesta la dublarea vânzărilor NOD pe acest segment.
„În 2011, am deţinut o cotă de piaţă de 25% pe segmentul de laptopuri, cotă pe care dorim să o menţinem și în decursul acestui an. Totodată, mizăm pe dublarea vânzărilor de servere datorită extinderii gamei de soluţii profesionale Dell”, a precizat Răzvan Ziemba, Director General NOD.


Parteneriatul NOD-Dell s-a dezvoltat treptat, acoperind, prin game de produse precum Inspiron, XPS, Vostro, Latitude, Optiplex, atât piaţa consumatorilor individuali, cât şi piaţa IMM (Întreprinderi Mici şi Mijlocii). Astfel, în 2011, gama „Consumer” a reprezentat aproape 70% din totalul vânzărilor de produse Dell în reţeaua NOD, restul de 30% revenind produselor de business.


Servicii şi produse noi Dell


Pentru a spori interesul consumatorilor faţă de anumite modele de laptopuri, PC-uri şi servere Dell, compania americană oferă garanţia de tip „Dell Next Business Day”, un serviciu care oferă, în cazul unei probleme care nu poate fi soluţionată telefonic, o rezolvare rapidă, prin deplasarea unui tehnician la client acasă sau la birou cel târziu a doua zi lucrătoare de la sesizarea acestuia. „Ne aşteptăm ca majoritatea clienţilor noştri să opteze pentru un astfel de serviciu la achizitie, tocmai datorită avantajului de a rezolva rapid orice problemă a clienţilor, oriunde s-ar afla aceştia”, spune Valentin Nicolaie, Dell Distribution Manager în România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite