Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

OTP Bank România lansează serviciul e-commerce

11 Iunie 2012



OTP Bank România anunţă lansarea serviciilor e-commerce, destinate companiiilor care comercializează produse şi servicii prin internet, dar şi municipalităţilor, pentru încasarea on-line a taxelor şi impozitelor locale. OTP Bank România susţine activitatea partenerilor săi clienţi persoane juridice, atât în magazinele traditionale, prin intermediul terminalelor POS de ultimă generaţie, cât şi în magazinele virtuale, prin intermediul serviciului e-commerce.
Clienţii care aleg soluţiile de plată cu cardul oferite de OTP Bank România beneficiază de multiple avantaje precum:
•compatibilitate cu standardele 3D Secure furnizate de Visa (Verified by Visa) şi MasterCard (MasterCard Secure Code), pentru limitarea riscului de fraudă prin card;
•asistenţă tehnică specializată la configurarea website-ului, dar şi la procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet.
•decontarea tranzacţiilor on-line în termen de 1 zi lucrătoare de la autorizarea acestora;
•comisioane atractive care să susţină dezvoltarea comerţului pe internet, dar şi o mai bună încasare a taxelor şi impozitelor locale de către municipalităţi.
Extinderea business-lui tradiţional la vânzarea de produse şi servicii prin internet răspunde aşteptărilor unui mediu de afaceri dinamic. Pentru OTP Bank România, este o prioritate să identificăm noi soluţii care pot veni în sprijinul clientilor noştri şi care le pot oferi un avantaj de piaţă competitiv. Avem convingerea că noul serviciu e-commerce reprezintă un sprijin real şi pentru administraţiile publice locale, în procesul de încasare on-line, prin carduri bancare, a taxelor şi impozitelor locale”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Direcţia Carduri OTP Bank România.
OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite