Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Oracle redefineşte serviciile de asistenta IT

27 Iunie 2012



Oracle a lansat o noua oferta de servicii Oracle Platinum, care are ca scop redefinirea serviciilor de suport lT pentru optimizarea valorii investiţiilor tehnologice efectuate de clientii sai.


Oracle Platinum Services oferă timpi de reacţie îmbunătăţiţi, după cum urmează:
- 5 minute – notificarea apariţiei unui nou incident
- 15 minute – rezolvarea incidentului sau transferul rapid către echipa de dezvoltare
- 30 minute - sesiune de debugging comună
- monitorizare 24/7
- actualizări trimestriale ale sistemului şi aplicaţiilor aferente
- servicii proactive pentru anticiparea, identificarea şi remedierea incidentelor.


Disponibile pentru sistemele Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster şi Oracle Cloud, aceste configuraţii Platinum sunt concepute si testate impreună, beneficiind în acelaşi timp şi de asistenţa tehnică aferentă.
Incidentele care necesită acces la resursele de dezvoltare sunt rapid transferate către echipa Oracle care a dezvoltat produsul.
Serviciile Oracle Platinum actioneaza ca un liant intre suportul IT tradiţional şi serviciile complet gestionate, oferind clienţilor un set îmbunătăţit de servicii de asistenţă care se traduc in final printr-o performanţă optimizată, costuri reduse şi inovaţie accelerată.
Serviciile Oracle Platinum sunt disponibile imediat, fără nici un cost suplimentar, pentru clienţii Oracle care se califică, acestea facand parte din contractul standard de Premier Support.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite