Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

IBM România oferă soluţii pentru campanii inteligente de marketing către BCR

29 Iunie 2012



România anunţă că a semnat un contract pe o perioadă de trei ani cu Banca Comercială Română (BCR) pentru a implementa şi a oferi suport pentru o soluţie CRM analitic (Analytical Customer Relationship Management). Soluţia reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală şi de Est, şi un succes important pentru piaţa soluţiilor CRM.
Implementarea soluţiei Analytical CRM reprezintă prima fază a unei iniţiative strategice a BCR de optimizare a activităţilor de administrare a clienţilor, pentru o înţelegere mai bună a nevoilor şi comportamentului clienţilor Această soluţie permite băncii să dezvolte strategii de vânzare a produselor şi serviciilor bancare, şi va putea îmbunătăţi loialitatea clienţilor într-o manieră eficientă.
Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă, în conformitate cu necesităţile segmentelor de clienţi ţintă. De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM”, a precizat Christian BRUCKNER, Vicepreşedinte Executiv Operaţiuni (COO) BCR.
Într-un mediu competitiv ce favorizează pe cei mai agili şi mai inteligenţi, băncile trebuie să investească în instrumente ce le pot oferi informaţii relevante şi capabilitati de analiza si predictie avansate, pentru a deveni lideri pe piaţă. IBM poate furniza clienţilor toate instrumentele necesare, permiţându-le să ofere soluţii bancare personalizate şi atentie considerabila clienţilor, în funcţie de nevoile specifice ale acestora. Prin intermediul soluţiei implementate, IBM sprijină BCR pentru obţinerea de avantaje competitive”, a precizat Bogdan BALACI, Country General Manager, IBM România.

Soluţia IBM Analytical CRM include următoarele componente:
•IBM Unica Campaign Management pentru segmentarea şi selecţia clienţilor. Prin gruparea clienţilor în categorii, o bancă poate personaliza ofertele si promoţiile trimise prin mesaje email şi poate creşte rata de adoptare a produselor şi serviciilor băncii. Prin intermediui acestor capabilitati, banca obţine încrederea clienţilor şi îmbunătăţeşte relaţiile cu acestia.
•IBM Unica Campaign Optimization pentru optimizarea interacţiunilor cu clienţii. Folosind aplicaţia Unica Optimize, o bancă poate implementa cele mai bune strategii de comunicare cu clienţii, în funcţie de multiple criterii de eficienta si folosind datele istorice. O bancă poate înregistra şi stoca preferinţele clienţilor, precum cele privind conţinutul şi numărul mesajelor / comunicărilor pe care doresc să le primească într-o lună calendaristică şi modul preferat de interacţiune cu banca.
•Soluţii IBM Data Mining (SPSS - Statistical Package for the Social Sciences) pentru analize predictive. Modelele pentru predispoziţia de a alege şi de a cumpăra anumite produse au fost dezvoltate pentru o gamă variată de segmente ale pieţei.
•Aplicaţia IBM Unica Marketing Operations pentru a obţine utilizarea optimă a resurselor de Marketing ale campaniei. Prin intermediul acestei aplicaţii, o bancă poate reduce costurile de marketing prin utilizarea eficienta a resurselor materiale si umane.

Soluţia IBM este creată pentru a permite transformarea funcţională şi non-funcţională ce susţine următoarele obiective de business:
•Reducerea ciclului de lansare a campaniilor şi a timpului de introducere pe piaţă a produselor, ca şi creşterea semnificativa a numarului de campanii;
•Reducerea costurilor campaniilor de marketing prin automatizarea si accelerarea proceselor de marketing şi optimizarea utilizării canalelor;
•Îmbunătăţirea ratei de răspuns şi a rezultatelor prin direcţionarea campaniilor cu mai multa precizie
•Creşterea cotei de piaţă prin cresterea loialităţii clientilor si imbunatatirea duratei relatiei contractuale cu acestia,
•Implementarea campaniilor de marketing pe mai multe canale cu mai multa consistenta, prin utilizarea procesului decizional centralizat.

Prin implementarea soluţiei IBM Analytical CRM, BCR doreşte să crească valoarea şi satisfacţia clienţilor în cel mai eficient mod posibil. Soluţia va oferi clienţilor BCR produse mai competitive, relevante şi adecvate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite