Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

TotalSoft lanseaza Acollada, noua identitate de brand a diviziei de software

02 Iulie 2012



TotalSoft anunta lansarea brand-ului Acollada, reprezentând noua identitate pentru Divizia sa de Software.
Sub brandul Acollada, TotalSoft se va adresa pieței cu soluții de dezvoltarea de software la cerere, aplicații web și soluții pentru dispozitive mobile utilizând expertiza dobândită în domenii precum servicii, telecom, utilități și sectorul public.


Cu o echipă de 150 de dezvoltatori, Acollada vizeaza atragerea unor proiecte majore de outsourcing din piața internațională, zona în care a livrat până acum peste 300 de proiecte off-shore, în 25 de țări.
O direcție strategică a brandului Acollada este și piaţa componentelor software adresate companiilor IT, dezvoltatorilor şi programatorilor din întreaga lume. Divizia a publicat deja primele componente prin intermediul ComponentSouce – cel mai mare canal on-line și comunitate pentru componente software reutilizabile şi instrumente de dezvoltare.


„Ne-am propus o reorientare strategică a diviziei de software Acollada, abordând potenţialul uriaş din domeniul dispozitivelor mobile şi noul sector de tehnologie. Ne concentrăm în principal pe HTML5, care permite rularea software-ului pe orice sistem de operare, atât pentru B2B și B2C, pe Android şi iOS. Țintim venituri de 3 milioane de euro componente software şi aplicaţii mobile până la sfârşitul anului 2014, cu rata de profitabilitate de 30%”, declară Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.


Noua identitate de brand este susținută de site-ul www.acollada.com, unde sunt prezentate principalele proiecte, competențele tehnice și ideile inovatoare puse în practică până acum.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite