Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managementul performanţei în proiecte

06 August 2012




„În lumea extrem de schimbătoare în care trăim, proiectele sunt motoarele schimbării. Încet-încet, organizaţiile se orientează spre proiecte, strategiile organizaţiei se adaptează, iar departamentele de HR trebuie să ţină pasul cu aceste modificări. Li se cere să continuie procesul de evaluare al personalului dar nu li se explică noua paradigmă în care se lucrează, noul context de care trebuie să lege realizările individuale. Indicatori precum beneficii obţinute şi valoarea adăugată adusă de proiect ar trebui să se regăsească în evaluările pe care le face departamentul de resurse umane”, menţionează Simona Bonghez.

Este necesară definirea unui cadru nou, de colaborare, între managerii de proiect şi departamentele de resurse umane, astfel încât în momentul în care unii angajaţi sunt implicaţi în proiecte, evaluarea lor de către managerul de proiect să se regăsească întotdeauna în evaluarea de sfârşit de an.

„Iar aceasta implică atât informarea angajaţilor asupra faptului că vor fi evaluaţi din dublă perspectivă – a activităţii din departament şi a celei din proiect – cât şi definirea noilor modalităţi de evaluare prin integrarea celor două perspective. Iar rolul managerilor de proiect este să sprijine departamentele de HR în înţelegerea activităţilor din proiecte”, a mai spus Simona Bonghez.

Una dintre soluţii ar fi invitarea echipei de la HR la discuţiile privind evaluarea proiectului şi evaluarea membrilor echipei de proiect şi discutarea modului în care această evaluare poate fi integrată în sistemul de evaluare al organizaţiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite