Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

Interactive Intelligence, poziţionată în careul liderilor din industria de software pentru centre de contact

21 August 2012



Interactive Intelligence Group Inc., furnizor de soluţii integrate pentru comunicaţii de business nou intrat pe piaţa locală, a fost nominalizată printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului internaţional al companiei americane de consultanţă Gartner, Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure. Raportul Gartner defineşte ca lideri furnizorii cu cel mai extins portofoliu de soluţii, cu o viziune clară asupra evoluţiei pieţei de profil şi cu o capacitate dovedită pentru furnizarea de soluţii pentru centre de contact. Raportul integral este disponibil la următoarea adresă www.inin.com/MQ. Potrivit Gartner, liderii nominalizaţi în raportul Magic Quadrant sunt furnizori cu o mare vizibilitate în piaţă, cu portofolii extinse de produse, care înregistrează cote de piaţă semnificative, care prezintă o acoperire geografică largă, cu o viziune clară asupra evoluţiei pieţei de profil şi cu o capacitate dovedită pentru livrarea de soluţii pentru centre de contact. Prin portofoliul de soluţii pe care îl deţin ocupă o poziţie dominantă în piaţă şi este de aşteptat ca pe viitor să continue să livreze soluţii de top.
În ultimul an, am realizat investiţii semnificative pentru a consolida poziţia de lider pe piaţa soluţiilor pentru centre de contact”, a declarat Donald E. Brown, fondatorul şi CEO-ul Interactive Intelligence. “Printre acestea se numără investiţiile realizate pentru dezvoltarea portofoliului de soluţii cloud, precum şi achiziţiile internaţionale cheie care întăresc prezenţa noastră la nivel global. În plus faţă de aceste investiţii, am continuat să lansăm noi funcţionalităţi critice pentru centrele de contact, precum cele pentru automatizarea proceselor de business, cele pentru analiza în timp real a convorbirilor telefonice sau cele pentru furnizarea de suport pe dispozitive mobile. Aceste inovaţii asigură întotdeauna clienţilor noştri furnizarea soluţiilor cele mai complete, dedicate şi stabile”, a încheiat Brown.
În 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma de soluţii software all-in-one – Customer Interaction Center (CIC) – pentru a furniza aplicaţii multifuncţionale în defavoarea costurilor ridicate şi complexităţii date de infrastructura multipunct utilizată la vremea respectivă. Platforma CIC este dezvoltată integral pe o arhitectură software care include aplicaţii pentru agenţii centrelor de contact şi pentru supervizori, precum şi aplicaţii pentru comunicaţii integrate destinate utilizatorilor de business. Platforma poate fi implementată atât la locaţie, cât şi în cloud, potrivit modelului CaaS (Communications-as-a-Service).



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite