Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

Interactive Intelligence lansează o nouă versiune pentru soluţia de automatizare a proceselor de business

22 August 2012



Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, a lansat o nouă versiune pentru soluţia Interaction Process Automation™ (IPA), dedicată automatizării proceselor operaţionale. Interactive Intelligence a dezvoltat IPA pentru a creşte performanţele organizaţiilor prin utilizarea unor tehnologii testate, specifice centrelor de contact, care permit identificarea, prioritizarea, direcţionarea, monitorizarea şi gestiunea tuturor proceselor de business din cadrul companiilor.
Ultimele adiţii ale soluţiei IPA includ:
-Integrarea cu noul pachet Microsoft SharePoint care permite companiilor generarea unui flux de lucru, odată ce un document SharePoint a fost adăugat.
-Posibilitatea de a aduna date simple, precum numele clienţilor, adresa sau codul poştal, fapt care accelerează desfăşurarea proceselor de business.
-Simplificarea accesului la baze de date, astfel încât analiştii de business să poată accesa informaţiile fără ajutorul unei echipe IT specializate.
-Noi intrumente de căutare integrate în interfaţa soluţiei, care facilitează identificarea anumitor procese aflate în desfăşurare, simplificând totodată modul de utilizare a IPA.
După instalarea primei versiuni de IPA am înregistrat rapid primele beneficii, iar în prezent aproximativ două treimi dintre agenţii centrului preiau cu până la 25% mai multe apeluri decât înainte de implementare. Acesta este rezultatul direct al capacităţii soluţiei IPA de a direcţiona agenţii prin intermediul unor procese bine stabilite, împiedicând astfel tentaţia acestora de a scurta numărul operaţiunilor necesare soluţionării unei solicitări şi evitând totodată riscul de a întrerupe desfăşurarea activităţii centrului”, a declarat Martin Clagget, directorul de operaţiuni al Blinds.com, unul dintre cei mai mari comercianţi online de storuri din Statele Unite.
Sperăm să realizăm şi mai multe beneficii cu ultima versiune a soluţiei IPA, în special utilizând noua funcţionalitate de colectare a datelor despre clienţi, care ne va ajuta să deschidem şi mai repede noi fluxuri de lucru, prin reducerea numărului de informaţii necesare care trebuiau introduse de către clienţi”, a încheiat Clagget.
IPA este furnizată ca o aplicaţie add-on la pachetul de soluţii software all-in-one pentru comunicaţii – Customer Interaction Center (CIC). IPA asigură automatizarea completă a proceselor operaţionale şi poate funcţiona împreună cu aplicaţii, precum ERP, CRM, SFA, sau alte soluţii de business, amplificând eficienţa sistemelor, fapt care duce la creşterea vitezei proceselor operaţionale, a calităţii execuţiei acestora şi a eficienţei companiei. IPA se adresează organizaţiilor medii şi mari, din industrii precum asigurări, servicii financiare, retail, sănătate, colectare debite sau utilităţi. IPA este disponibilă prin intermediul a peste 300 de furnizori Interactive Intelligence la nivel internaţional, dar şi prin departamentul propriu al companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite