Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Transporturi >> Stiri si comunicate

Kapsch prezintă soluţii pentru creşterea siguranței și eficienţei transportului feroviar internaţional la InnoTrans 2012

11 Septembrie 2012



Kapsch CarrierCom, principalul furnizor de soluţii GSM-R (Global System for Mobile Communications – Railway), prezintă în perioada 18-21 septembrie 2012 la Inno Trans, cel mai important târg internaţional de specialitate în ingineria traficului din Berlin, un amplu portofoliu de soluţii pentru sistemele de comunicații din sectorul feroviar, promovând teme precum continuarea dezvoltării, respectiv standardizarea GSM-R în direcţia comunicațiilor IP. În cadrul sistemului GSM-R vor lua naştere în următorii ani noi aplicaţii care vor ajuta atât procesele logistice ale operatorilor de transport feroviar, cât și comunicarea securizată între companiile feroviare şi, totodată, vor fi pe deplin în beneficiul clienţilor acestora. La târgul Inno Trans 2012, subiectul principal al sectorului telecomunicaţiilor feroviare va fi ERTMS (European Rail Traffic Management System). Acest sistem standardizat va permite în viitor managementul şi controlul traficului feroviar în reţelele transeuropene.

70.000 km de cale ferată cu GSM-R
La nivel mondial am echipat până în prezent peste 70.000 km de cale ferată cu echipamente GSM-R. Anul trecut am reuşit să câştigăm primul nostru client din Africa. Astfel, am dotat în Algeria până în prezent 1.000 de km de teren dificil cu radiotelefonie feroviară”, explică Dr. Kari Kapsch, CEO Kapsch CarrierCom. În viziunea oficialului Kapsch CarrierCom acest fapt constituie fundamentul pentru continuarea dezvoltării în două direcţii: „Pe de o parte, intenţionăm să dotăm şi mai mulţi kilometri de cale ferată cu echipamente GSM-R, pe de altă parte dorim să continuăm dezvoltarea serviciilor şi produselor destinate operatorilor feroviari şi clienţilor acestora. La târgul Inno Trans 2012 suntem preocupaţi de prezentarea acestei soluţii în context global, precum şi de prezentarea şi dezbaterea punctelor de atracţie.”

Viitorul telecomunicaţiilor feroviare
Principalele teme care preocupă compania Kapsch sunt dezvoltarea durabilă a sistemului GSM-R în direcţia IP şi promovarea cooperării în scopul implementării sistemului GPRS în cadrul comunicării feroviare. Cea de-a doua temă pe care se pune accent este sfera aplicaţiilor care contribuie la extinderea posibilităţilor de utilizare a reţelei GSM-R existente şi la securitatea personalului, respectiv a pasagerilor, precum şi la reducerea costurilor. De asemenea, Kapsch doreşte să atragă atenţia în cadrul târgului InnoTrans 2012 asupra serviciilor şi prestaţiilor de tip End-to-End, sub forma structurii de organizare One-stop-shop. În acest domeniu, compania Kapsch dispune de o gamă largă de oferte începând de la telecomunicaţiile feroviare, liniile de mare viteză, serviciile de integrare şi interoperabilitate până la arhitecturile GSM-R personalizate şi ofertele de pregătire profesională adaptate operatorilor feroviari şi partenerilor industriali.

Expertiză profesională complexă
Kapsch s-a evidenţiat în ultimii ani în calitate de partener al societăţilor feroviare care oferă operatorilor un suport complet, bazat pe cea mai recentă tehnologie. Astfel, compania căilor ferate germane Deutsche Bahn a decis să-şi modernizeze sistemul GSM-R cu tehnologie de reţea „Core” de la Kapsch. Până la jumătatea anului 2014 cea mai mare reţea GSM la nivel mondial va fi reprofilată pe noua tehnologie 3GPP Release 4. În numele operatorului feroviar irlandez Iarnród Éireann – Irish Rail (IÉ), Kapsch implementează în regiunea deservită de linia Dublin Area Rapid Transit, un sistem digital de radiotelefonie feroviară. Contractul cuprinde modernizarea reţelei GSM-R a căii ferate cu arhitectura inovativă de reţea 3GPP Release 4 Voice „Core” pe o rută pilot de 48 km, ruta completă fiind de 2000 km. În Spania, Kapsch a echipat prima linie de mare viteză din regiunea Galiţia cu cele mai noi tehnologii din domeniul securizării trenurilor şi al transmisiunilor radio. Cu toate că este vorba despre o zonă muntoasă, pe ruta respectivă aflându-se multe tuneluri, proiectul a putut fi finalizat în mai puţin de un an. Soluţia compusă din sistemul complet GSM-R şi subsistemul „Base Station Subsystem“ (BSS), a contribuit la reducerea timpului de călătorie între Orense şi Santiago de la 90 de minute la 38 de minute.

Kapsch CarrierCom s.r.o. invitat la standul expoziţional al SŽDC
Kapsch CarrierCom s.r.o., filiala cehă a companiei Kapsch CarrierCom, furnizează informaţii la standul expoziţional aparţinând administratorului infrastructurii feroviare din Cehia SŽDC în legătură cu proiectele actuale din domeniul radiocomunicaţiei digitale GSM-R derulate în Cehia. În prezent Kapsch CarrierCom s.r.o. implementează întreaga dotare GSM-R pe liniile feroviare Ostrava – st. hr. SR şi Přerov – Č. Třebová. Această soluţie de tip End-to-End include, pe lângă tehnologia GSM-R, toate serviciile privind infrastructura şi cele de proiectare, inclusiv un sistem inteligent de întreţinere sub denumirea „GSM-R Smart Houses“.

InnoTrans 2012: Patru zile, 2.400 de expozanţi din 47 de ţări
Târgul Inno Trans din Berlin se numără printre cele mai importante târguri internaţionale de specialitate din ingineria traficului feroviar. Acesta va avea loc în perioada 18-21 septembrie 2012. Kapsch CarrierCom va fi reprezentat la acest târg la standul 122 din pavilionul 6.1, iar filiala cehă Kapsch CarrierCom s.r.o. la standul 215 din pavilionul 9.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite