Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

Interactive Intelligence, desemnată compania anului în America de Nord pe segmentul soluţiilor pentru centre de contact

26 Septembrie 2012



Pentru al treilea an consecutiv, compania de consultanţă Frost & Sullivan, a acordat premiul Company of the Year, Contact Center Systems North America, 2012 furnizorului global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, Interactive Intelligence Group Inc., intrat recent şi pe piaţa românească.
Premiul Contact Center este acordat de către compania de consultanţă în urma unei analize obiective, care cuprinde următorii indicatori: (1) Strategia de dezvoltare; (2) Implementarea strategiei de dezvoltare; (3) Gradul de inovaţie al produselor şi tehnologiilor; (4) Valoarea adăugată oferită clienţilor; şi (5) Nivelul de penetrare al pieţei. Fiecare criteriu este evaluat în mod egal şi notat pe o scară de la 1 la 10.
Interactive Intelligence s-a clasat pe primul loc la evaluarea finală, înregistrând un scor mediu total de 8,8 puncte, comparativ cu următorii doi furnizori clasaţi*, care au înregistrat un scor mediu de 8,4 puncte şi respectiv 7,6 puncte. Interactive Intelligence a primit cel mai mare calificativ dintre toţi furnizorii analizaţi, de 9 puncte, la categoria valoare adăugată oferită clienţilor.
În timp ce unii furnizori de soluţii pentru centre de contact au căutat să fie cât mai vizionari în dezvoltarea produselor, Interactive Intelligence a adoptat o strategie consistentă, stabilă şi bine gândită, care a rezonat cu cerinţele clienţilor, fapt care a permis companiei să dezvolte un portofoliu mare de clienţi loiali”, a declarat Nancy Jamison, analist principal Frost & Sullivan.
Interactive Intelligence a primit calificativul maxim de 10 puncte pentru calitatea strategiei de dezvoltare.
Unul dintre semnele distinctive ale strategiei de creştere adoptată de Interactive Intelligence a fost consistenţa. Compania a înregistrat creşteri pe toate segmentele de piaţă pe care activează, însă este important de precizat evoluţia înregistrată pe trei dintre acestea, unde majoritatea furnizorilor de top au întâmpinat dificultăţi, şi anume pe segmentele inbound, outbound şi IVR (interactive voice response)”, a adăugat Jamison.
De asemenea, raportul Frost & Sullivan precizează şi succesul înregistrat de Interactive Intelligence pe segmentul cloud, pentru serviciile communications-as-a-service (CaaS), ca parte componentă cheie a strategiei de dezvoltare.
Interactive Intelligence a preluat de asemenea poziţia de lider pe segmentul cloud, prin serviciile CaaS. Principalii competitori ai Interactive Intelligence pe acest segment fie vând propriile aplicaţii către furnizori agreaţi, fie nu au făcut un anunţ public referitor la intrarea pe această piaţa. În multe aspecte, Interactive Intelligence a înregistrat acelaşi avans spectaculos pe piaţa de profil prin serviciile CaaS, precum cel consemnat în urmă cu două decenii, când a prezentat sistemul de distribuţie a apelurilor prin intermediul PC-urilor, fără a mai fi necesare echipamentele hardware”, a explicat Jamison. În concluzie, Frost & Sullivan recunoaşte nivelul înalt de performanţă al Interactive Intelligence pentru inovaţiile constante pe care compania le realizează în domeniul soluţiilor software pentru centre de contact.
Dezvoltarea de produse inovative, care să atragă atenţia consumatorilor, a fost trăsătura emblematică a Interactive Intelligence încă de la înfiinţare, în 1994. Compania şi-a stabilit o traiectorie pe care companiile concurente au urmat-o, iar prin acest lucru Interactive Intelligence a înregistrat un succes de piaţă considerabil”, a încheiat Jamison.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite