Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Epson supralicitează pe segmentul imprimantelor CISS cu opt noi modele

27 Septembrie 2012



După ce în martie a.c. Epson a lansat primele trei modele de imprimante CISS (Continous Ink Supply Sistem - sistem de alimentare continuă cu cerneală) din seria L (L100, L200 şi L800), compania a anunţat extinderea acestei game cu opt noi modele.



O strategie justificată având în vedere că imprimantele CISS utilizează cartuşe de cerneală de mari dimensiuni, ceea ce permite un preţ per pagină scăzut. În plus, sistemele Epson CISS sunt dezvoltate pe baza tehnologiei Fast Ink Top-up (FIT), care permite alimentarea rapidă cu cerneală şi reducerea pierderilor, fiind dotate cu capace şi filtre etanşe. Un alt avantaj care permite Epson valorificarea soluţiei CISS este tehnologia cu cap de listare Micro Piezo (dezvoltată şi folosită exclusiv de către Epson), de o fiabilitate net superioară, care asigură posibilitatea printării volumelor mari de documente prin eliminarea riscului schimbării capului de printare. (De altfel, captele de listare sunt garantate pe toată durata de viaţă a imprimantei.)
Extinderea ofertei CISS este justificată, cel puţin pe plan local, prin rezultatele înregistrate de Epson România, care, în decurs de 6 luni a vândut peste 1.000 de astfel de echipamente, poziţionându-se pe primul loc în regiune printre subsidiarele companiei. (Pe nişa echipamentelor inkjet, Epson are o cotă de 10% pe piaţa locală.)
Noile modele Epson din seria L (L110, L210, L300, L355 şi L550) pot tipări cu cerneala iniţială până la 12.000 de pagini monocrom şi 6.500 de pagini color. (Modelele L355 şi L550 oferă funcţii avansate precum conectivitatea Wi-Fi.) Gama CISS va fi extinsă în 2013cu o nouă serie, M, care va oferi doar imprimare monocromă. Modelele Epson M vor avea recipiente de cerneală de 140 de ml (faţă de 70 ml cât au cele din seria L), ceea ce va permite un cost de listare extrem de scăzut de 2 euro pentru 1.000 de pagini.

Peste 40 de noi produse
Anunţul extinderii seriei L, a fost făcut cu ocazia prezentării de către Epson a 40 de noi produse, imprimante, proiectoare şi LCD-uri, care adresează de la consumatori individuali şi întreprinderi mici şi mijlocii, până la firme cu nevoi de printare avansate, specialişti din domeniul semnalisticii şi companii care activează în domeniul HORECA.
Astfel, pe zona proiectoarelor, unde Epson îşi menţine poziţia de lider mondial (pe piaţa locală având o cotă de 33%), compania a prezentat noile modele din gama Z, cu o luminozitate de 10.000 ANSI lumeni, ofertate pentru săli de conferinţă, muzee, amfiteatre din universităţi, spaţii comerciale sau pentru segmentul instituţional. Segmentul consumatorilo individuali beneficiază de Epson EH-TW9100W, dotat cu tehnologie wireless şi care oferă imagini Full HD (1080p) 2D şi 3D.
Pe zona echipamentelor de printing&imaging, în afara seriei L şi M, Epson a prezentat noua gamă de imprimante compacte cu jet de cerneală Expression (Home, Photo şi Premium), dedicată utilizatorilor casnici, precum şi gamele WorkForce şi WorkForce Pro, adresate utilizatorilor business. Segmentul enterprise este adresat prin intermediul seriei SureColor, cu modelele SC-S36010, SC-S56010 şi SC-S76010 dedicate profesioniştilor din domeniul tiparului, precum şi prin modelele SC-T3000 şi SC-T5000 concepute pentru utilizarea CAD, GIS şi POS.

4 milioane de euro în prima jumătate a anului
Beneficiind de aportul noilor produse lansate, Epson România îşi menţine estimările de creştere a cifrei de afaceri pe anul în curs la 11%, respectiv o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, după cum a precizat Simona Decuseară, National Sales & Marketing Manager Epson România.

Simona Decuseară,
National Sales & Marketing Manager Epson România

Ne menținem, până la finalul anului, ținta de 9 milioane euro pentru cifra de vânzări, în contextul în care vom aduce pe piață peste 40 de produse noi care se adresează tuturor segmentelor de clienți cu avantaje specifice. De exemplu, completăm gama imprimantelor CISS, lansată anul acesta, cu nu mai puțin de opt modele cu un cost de listare de doi euro pe 1.000 de pagini, atractiv atât pentru companiile medii și mari, cât și pentru utilizatorii individuali. De altfel, al doilea cel mai dinamic segment de produs îl reprezintă imprimantele cu rezervoare de cerneală de mare capacitate încorporate, pe scurt CISS, lansate în martie anul acesta. România este lider de vânzări pe această categorie în regiune. De asemenea, Epson a înregistrat creşteri importante ale vânzărilor de hârtie foto, ca urmare a faptului că preţul redus al cernelii i-a impulsionat pe posesorii de imprimante foto bazate pe tehnologia CISS să tipărească mai multe fotografii. Ca răspuns la reacţia favorabilă a pieţei ce a urmat lansării acestei tehnologii, am decis să extindem gama cu noi modele care aduc funcţii avansate precum conectivitatea Ethernet, modulul fax sau ecranul LCD. Noile modele ţintesc în special întreprinderile mici şi mijlocii şi utilizatorii individuali, oferind un cost de printare substanţial redus, la un volum ridicat de documente – până la 12.000 de pagini alb negru şi 6.500 de documente color, cu cantitatea de cerneală iniţială“, a precizat Simona Decuseară, National Sales & Marketing Manager Epson România.
Rezultatele din prima jumătate a anului, de 4 milioane de euro, se bazează pe creşterea cu 20% a vânzărilor de videoproiectoare (în contextul Jocurilor Olimpice de la Londra şi al Campionatului European de Fotbal), dar şi pe succesul imprimantelor CISS, în condiţiile în care piața de imprimante a înregistrat o ușoară scădere în primele 6 luni.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite