Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cloud Computing >> SaaS >> Stiri si comunicate

TeamNet lansează platforma cloud Ymens

05 Octombrie 2012



TeamNet a lansat Ymens, prezentată drept prima platformă de cloud computing accesibilă, dezvoltată local. Dezvoltată în concordanţă cu piaţa de business locală, Ymens oferă soluţii flexibile şi integrate, disponibile oricând şi oriunde de pe o gamă largă de echipamente - laptop, tabletă, smartphone - cu funcţionalităţi unice, adaptate nevoilor de business ale IMM-urilor.
Avem singura platformă cloud computing creată în România, adaptată la mediul de afaceri local, care permite oricărui business mai multă flexibilitate, costuri reduse şi acces la soluţii care până recent erau caracteristice doar corporaţiilor. Totul, printr-o platformă extrem de uşor de utilizat, intuitivă şi un mediu de lucru în sfârşit accesibil. E un fapt demonstrat că soluţiile cloud eficientizează costurile, cresc performanţele şi randamentul angajaţilor, asigurând, în acelaşi timp, confidenţialitatea şi securitatea datelor”, Călin Butunoi, Division Manager Ymens.
Ymens simplifică modul de lucru în companii prin soluţii personalizabile, un spaţiu unic de lucru şi costuri lunare cu adevărat accesibile. Pentru o afacere cu maxim 250 de angajaţi, soluţiile Ymens reduc substanţial costurile, prin eliminarea cheltuielilor de mentenanţă, noi achiziţii, traininguri, consultanţă. În plus, plata pe baza unui abonament lunar înseamnă flexibilitate, deductibilitate, securitate, performanţă şi eficienţă.
Ymens oferă o gamă largă de soluţii pentru toate tipurile de afaceri:
oIndex este soluţia care asigură creșterea productivității în toate departamentele prin arhivarea unică și organizarea centralizată a documentelor;
oFacturator permite ținerea eficientă a evidenței facturilor, evitând încetinirea fluxului intern al companiei;
oJurist este aplicația prin care utilizatorii au acces imediat, online, la legislaţia românească și la legislația actualizată a Uniunii Europene;
oPlanificator este soluția destinată gestionării rapide a sarcinilor de lucru și a pontajelor, fiind un real suport în activitatea zilnică a angajaților;
oCorespondent asigură acces permanent la e-mailuri, de pe orice dispozitiv și are ca prim beneficiu reducerea majoră a costurilor față de o aplicație găzduită pe un server intern;
oVideoconfpune "față-în-față" persoanele din cadrul companiei și partenerii de afaceri, permițând transmiterea de informații video și audio, utilizarea serviciului de mesagerie instant, precum și partajarea documentelor între participanții la conferință;
oRecrutor este un instrument dedicat managerilor și responsabililor de resurse umane şi asigură gestionarea optimă a informațiilor specifice proceselor de recrutare;
oComerciant centralizează toate informaţiile legate de clienții companiei și detaliile asupra stadiului în care se află execuția ciclului de vânzare;
oIntranet oferă tuturor angajaților companiei un spațiu privat și colaborativ, care le permite accesul rapid la informațiile de care au nevoie, prin utilizarea funcțiilor asociate responsabilităților fiecăruia.
Soluţiile pot fi folosite separat sau achiziţionate ca pachete de servicii, la preţuri accesibile.
Parte a grupului TeamNet, Ymens beneficiază de suportul, experienţa şi notorietatea unei companii specializate în dezvoltarea şi implementarea aplicaţiilor software bazate pe tehnologii de ultimă generaţie, care să corespundă nevoilor clienţilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite