Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Unde sunt evenimentele de altădată?

05 Octombrie 2012




Valerica Dragomir nu crede că există o rețetă pe care un eveniment să o urmărească și care să îi garanteze succesul: „Într-adevăr, scalarea și creșterea proiectelor de acest gen poate fi o provocare și poate să însemne pierderea focusului pe o anumită zonă, așa încât este posibil ca, pe un segment în care la nivel internațional expozițiile mari nu mai sunt un punct de atracție, un eveniment local foarte targetat să aibă mai mare succes. Segmentul online este foarte atractiv, pentru că aici încă este nevoie de educarea clienților și există un potențial de achiziții/vânzări foarte interesant. Această nișă în plină creștere întrunește toate condițiile să fie răsfățată din punctul de vedere al evenimentelor care îi sunt dedicate.

Vin însă la evenimentele IT&C actuale „clienți calificați”? Ies evenimentele din tiparul „noi între/pentru noi“, iar audiența este cu adevărat formată din potențialii clienți ai companiilor?

Din experiența ultimilor ani, companiile nu au obținut întotdeauna feedback-ul pe care îl așteptau, prin urmare și-au creat propriile evenimente, pentru a diminua astfel un risc asumat.


CERF, editia 2005

Evenimentele de companie domină piața IT&C

Piața românească de evenimente IT&C este în prezent dominată de evenimentele de companie (Zilele Charisma, Cisco Expo, SAP Forum, Oracle Day, Lumea Geospațială, Provision Days, forumurile IBM, roadshow-urile Microsoft etc.), care se adresează în principal zonei de business.

Bucureștiul este în continuare principala gazdă a acestor manifestări, însă vestul țării vine din urmă: Clujul, Timișoara sau Oradea reușesc să strângă în aceeași locație principalii actori de pe piața IT&C românească.

IT Congress, organizat de compania ETA2U la Timișoara, se află în acest an la a patra ediție și a înregistrat un număr de 1.000 de participanți, în cele două zile de conferințe, workshop-uri și demo-uri.

A doua ediție a BizTech 2012 organizată la Oradea de compania CG&GC HiTech Solutions s-a desfășurat la sfârșitul lunii septembrie și, conform organizatorilor, s-a transformat în acest an într-o conferință regională de business și tehnologie.

În ceea ce privește evenimentele din Capitală, TotalSoft aduce în prim plan două evenimente majore pentru clienții săi, organizate anual: Conferința Utilizatorilor Primavera și Zilele Charisma. Conferința Utilizatorilor Primavera a marcat anul trecut cea de-a 16-a ediție, aducând la un loc în toată această perioadă peste 2.500 de specialiști în project management. Zilele Charisma este dedicat clienților suitei de aplicații Charisma (ERP, HCM, Medical), dar și potențialilor clienți. Prima ediție a avut loc în 2005, numărul total al participanților fiind de peste 4.000. Suma investită de TotalSoft în cele două evenimente, de-a lungul anilor, depășește 600.000 de euro.

Începând cu acest an, cele două evenimente se vor uni într-unul singur numit Zilele TotalSoft, care va avea loc între 14-15 noiembrie și la care reprezentanții companiei așteaptă aproximativ 1.200 de oameni.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite