Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Asseco SEE promovează soluţiile de mobile banking

11 Octombrie 2012



Deşi statisticile arată că în România, la momentul actual, aproximativ 87% din tranzacţiile cu cardul sunt efectuate la ATM şi doar 13% prin POS-uri, mobile banking-ul reprezintă un sector cu potenţial de dezvoltare şi pe plan local susţineRobert Mihaljek, Business Development Manager în cadrul Asseco SEE, care a argumentat această poziţie prin gradul crescut de penetrare al device-urilor mobile de ultimă generaţie – smartphone-uri şi tablete – în rândul tinerilor. Fapt confirmat şi de Sorin Manea, directorul diviziei Telecomunicaţii a Samsung România, care declarat că, în decembrie, smartphone-urile vor reprezenta 30% din totalul vânzărilor de telefoane din România. Mihaljek a prezentat în cadrul evenimentului „Mobility – the coming opportunity în banking“, organizat în parteneriat cu Asociaţia Română a Băncilor şi Mediafax, tehnologiile şi soluţiile Asseco SEE dedicate zonei de mBanking, compania fiind unul dintre principalii furnizori locali şi regionali ai industriei financiar-bancare. Asseco SEE România a implementat deja soluţii avansate de internet banking la 15 bănci locale, compania având în vedere şi dezvoltare de proiecte de mobile banking.
În cadrul evenimentului, reprezentanţii industriei bancare şi ai operatorilor de plăţi au discutat şi analizat avantajele şi provocările generate de adoptarea mobile banking-ului, fiind prezentate iniţiativele lansate deja pe plan local.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite