Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Echipamente Brother noi, pentru companii

29 Octombrie 2012



Brother Central & Eastern Europe, reprezentanța din România, a lansat pe piața locală noua serie de echipamente dedicate companiilor.

Cele 9 modele de imprimante laser și all-in-one, alături de alte soluții avansate de imprimare inkjet, scanare șI imprimare mobilă, precum și soluții de etichetat, vor fi prezentate în cadrul unui turneu la nivel național. Prezent la conferința de presa organizată cu ocazia lansării noilor echipamente, Takashi Tomonaga, Managing Director pentru Brother Europa Centrală și de Est (ECE), a precizat că lansarea noilor produse are loc simultan în ECE și în vestul Europei.

„Odată cu lansarea noilor echipamente vom extinde portofoliul de clienți și ne dorim să diversificăm și mai mult zona echipamentelor pentru segmentul corporate. De asemenea, ne vom concentra atenția în continuare asupra clienților mici și mijlocii, dar și a utilizatorilor finali. Mai mult decât atât, vom dezvolta soluții de videoconferință web HD pentru segmentul IMM, grație achiziției companiei Nefsis în 2011“, a adăugat Tomonaga. Trei modele de imprimante (HL-5440D, HL-5450DN, HL-5470DW) şi trei modele de multifuncționale (DCP-8110DN, MFC-8510DN, MFC-8520DN) sunt dedicate grupurilor mici de lucru formate din unu până la cinci utilizatori, în timp ce modelul HL-6180DW şi două echipamente all-in-one (DCP-8250DN, MFC- 8950DW) sunt dedicate pentru grupurile de până la zece utilizatori. Noile echipamente oferă imprimare rapidă şi de calitate superioară, în volume mari, cu viteze de până la 40 de pagini pe minut. Brother a prezentat în România și noua serie de imprimante mobile RJ, dedicată tipăririi de documente mici şi etichete, cu o viteză de 127mm/ sec, ușor de întreținut, care folosesc consumabile accesibile ca preț.

Imprimantele mobile sunt rezistente la praf și murdărie șI se pot conecta la PC prin USB, serial, Bluetooth (RJ-4030) şi Wi-Fi (RJ-4040). Anul trecut, cifra de afaceri a companiei la nivel mondial a fost de 5 miliarde de dolari, aproape 80% fiind realizată în afara Japoniei: Europa 27,6%, Asia şi alţii 20,6%, America 28,7%, Japonia 23%.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite