Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ROPECO lansează o solutie de Warehouse Management

06 Noiembrie 2012



ROPECO Warehouse Management este o solutie integrata utilizata pentru a proiecta, concepe si intretine gestiunea intrarilor si a iesirilor dintr-un depozit. Solutia de gestiune a depozitelor isi propune sa tina o evidenta clara a tuturor activelor din punct de vedere a celui care le utilizeaza sau administreaza. Solutia de gestiune a depozitelor oferita de ROPECO Bucuresti vine sa sprijine actiunile specifice departamentelor de logistica si de productie ale companiilor. Cerintele de baza care au condus la necesitatea dezvoltarii unei aplicatii de gestiune a depozitelor au fost urmatoarele:
- urmarirea intrarilor si a iesirilor;
- identificarea numarului de repere ce se afla la un moment dat in depozit;
- trasabilitatea reperelor din punct de vedere intrare/iesire, locatie, stare, etc.;
- eliminarea hartiilor si inlaturarea erorilor umane.
Aceasta solutie este destinata oricarui tip de companie care doreste cresterea operativitatii in procesul de gestionare a depozitelor. Solutia ROPECO poate functiona atat de sine statator, cat si integrata cu o solutie de tip ERP.
Aplicatia „ROPECO Warehouse Management” este alcatuita din mai multe module, iar serverul de aplicatie ruleaza o baza de date PHP care centralizeaza schimburile de date impreuna cu serverul de comunicatie ce permite transferul bidirectional de date cu terminalele mobile.
Aplicatia ofera urmatoarele rapoarte de sistem :
- raport de intrari/iesiri;
- raport clienti;
- raport pe stari de uzura ;
- raport pe locatii;
- raport stocuri ;
- raport miscari
Implementarea unei solutii de warehouse management bazate pe coduri de bare ofera beneficiarului cateva avantaje clare cum ar fi :
- acuratetea informatiilor privitoare la mijloacele fixe si a localizarii acestora;
- obtinerea de informatii exacte si clare;
- rapiditate in obtinerea de informatii cu privire la obiectele de inventar;
- eliminarea documentelor si a erorilor umane;
- usurinta in a elabora rapoarte specifice;
- viziune de asamblu mai buna a cheltuielilor operationale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite