Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Eurocom şi Canon România adaugă valoare printurilor

22 Noiembrie 2012



Eurocom, în parteneriat cu Canon România, a prezentat recent, în cadrul evenimentului “See the Bigger Picture”, noi modalități de a adăuga plus valoare printurilor. Imprimarea de date variabile și recunoașterea inteligentă a printurilor sunt doar câteva posibilități aflate la dispoziția furnizorilor de tipar digital pentru a spori valoarea materialelor tipărite.
Peter Lancaster, CEO Documobi Ltd, guest speaker-ul evenimentului, a vorbit pentru prima dată în România despre recunoașterea inteligentă a printurilor (iPR). iPR-ul funcționează ca un cod QR invizibil, legând printul – flyer, broșură, catalog, poster, eticheta, ambalaj, etc.- de un conținut web interactiv. Cu o aplicație iPR furnizorii de tipar digital pot crea o campanie cross media pentru clienții lor în mai puțin de 30 de secunde. Cum? Printul este fotografiat de aplicația iPR de pe smartphone, apoi este tastată o destinație URL și se apasă butonul de upload. Din acest moment campania este activă. Uneltele analitice disponibile în aplicație oferă un nivel de detalii fără precedent într-o campanie promoțională în timp real - ce a fost scanat, unde a fost scanat, la ce oră, de pe ce dispozitiv, cu ce sistem de operare, ce s-a cumpărat, ce s-a întâmplat când oferta a fost schimbată. Mai mult conținutul campaniei poate fi modificat și în timp real. Astfel, o persoană care scanează un poster într-o anumită locație în intervalul orar 10-12 va beneficia de o ofertă specială în magazinul de peste drum, ofertă care se poate modifica după ora prânzului.
Pentru a completa paleta soluțiilor disponibile furnizorilor de tipar digital de a adăuga valoare printului, Peter Lancaster, CEO Documobi Ltd, a prezentat audienței și beneficiile imprimării de date variabile. Imprimarea de date variabile este o unealtă simplă și eficientă ce oferă posibilitatea personalizării materialelor de marketing pentru fiecare destinatar în parte ca text, grafică și imagini. Campaniile de mailing cu printuri personalizate au rate de răspuns cu 30% mai mari decât cele tradiționale, fiind în același timp mult mai eficiente din punct de vedere al costurilor.
Evenimentul a mai adus în atenția furnizorilor de tipar digital și concluziile celui mai recent studiu Canon referitor la consumul de print – Insight Report. Conform raportului, rolul printului s-a schimbat, devenind o trambulină pentru alte medii de comunicare. Printul este consumat ca parte dintr-un mix media extins, din ce în ce mai puternic dominat de tehnologiile mobile smart. Marketerii consideră în continuare printul drept o platformă de comunicare importantă pentru mesajele de marketing. Totuși răspunsurile primite indică faptul că posibilitățile oferite de tiparul digital nu sunt cunoscute de clienții de print – spre exemplu jumătate dintre respondenți nu utilizează campaniile de mailing personalizate. Raportul anticipează o viitoare creștere a printului bazată pe eficiența sa dovedită în timp și pe utilizarea sa ca mecanism de susținere a campaniilor online și cross media.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite