Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Primăria Brașov lansează în premieră națională Dispeceratul Tehnic Integrat

29 Noiembrie 2012




Soluția pentru dispecerizarea şi urmărirea solicitărilor şi a incidentelor asigură gestiunea unitară a tuturor solicitărilor, independent de canalul de comunicație prin care acestea sunt transmise (call center, portal, email), oferind o alternativă către contribuabili pentru accesul la anumite tipuri de servicii ale instituţiei. Aplicația realizează gestiunea integrală a tuturor etapelor din fluxul de tratare a solicitării – iniţiere, localizare incident, escaladare, stabilire sarcini şi responsabili, rezolvare, alertare şi notificare – și oferă posibilitatea de definire a unor reguli de escaladare sau alertare automată în funcţie de tipul sau prioritatea solicitărilor. Se permite urmărirea fluxului de lucru şi a modului de soluţionare, comunicarea răspunsului către cetăţeni privind modul de soluţionare a sesizării.

Tabloul de bord pentru raportarea şi gestionarea performanţei furnizează un set de rapoarte şi analize privitoare la activitatea de Dispecerat, din perspectiva criteriilor de performanţă (timp de răspuns) asociate fiecărui tip de sesizare, solicitare, incident. Sistemul oferă suportul pentru analiza tiparelor de ocurenţă a incidentelor, a caracteristicilor acestora, precum şi a performanţei activităţii de soluţionare a acestora.

Din punctul de vedere al beneficiilor estimate, soluția implementată conduce la: mărirea volumului de informaţii pus la dispoziţia publicului prin crearea unui sistem centralizat de gestiune a relaţiei cu cetăţenii; reducerea timpului de răspuns la sesizări prin intermediul suportului informaţional consistent şi actualizat care permite gestiunea, urmărirea şi coordonarea incidentelor, şi care să faciliteze luarea de decizii avizate într-un mod rapid, prin automatizarea schimbulului de informaţii. Sistemul îmbunătăţeşte modul de prestare a serviciilor către contribuabili prin monitorizarea şi optimizarea performanţei la nivelul instituţiilor subordonate, al compartimentelor de specialitate și al funcţionarilor implicaţi în activitatea de rezolvare a solicitărilor. Totodată, permite instituţiei să determine timpul mediu de rezolvare pentru fiecare tip de solicitare, ca premisă pentru stabilirea de standarde de furnizare a serviciilor.

Industrial Software
Sibiu, Bdul Mihai Viteazu Nr. 2
Tel: 0269 220426 •Fax: 0269 210559
E-mail: office@indsoft.ro
Web
: www.indsoft.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite