Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Eurocom adaugă plusvaloare printurilor

29 Noiembrie 2012



Eurocom, în parteneriat cu Canon România, a prezentat recent, în cadrul evenimentului „See the Bigger Picture“, noi modalităţi de a adăuga plusvaloare printurilor. Imprimarea de date variabile şi recunoaşterea inteligentă a printurilor sunt doar câteva posibilităţi aflate la dispoziţia furnizorilor de tipar digital pentru a spori valoarea materialelor tipărite.
Peter Lancaster, CEO Documobi Ltd, guest speaker-ul evenimentului, a vorbit pentru prima dată în România despre recunoaşterea inteligentă a printurilor (iPR). iPR-ul funcţionează ca un cod QR invizibil, legând printul – flyer, broşură, catalog, poster, etichetă, ambalaj etc.- de un conţinut web interactiv. Cu o aplicaţie iPR furnizorii de tipar digital pot crea o campanie cross media pentru clienţii lor în mai puţin de 30 de secunde. Pentru a completa paleta soluţiilor disponibile furnizorilor de tipar digital de a adăuga valoare printului, Peter Lancaster a prezentat audienţei şi beneficiile imprimării de date variabile, o unealtă simplă şi eficientă ce oferă posibilitatea personalizării materialelor de marketing pentru fiecare destinatar în parte ca text, grafică şi imagini. Campaniile de mailing cu printuri personalizate au rate de răspuns cu 30% mai mari decât cele tradiţionale, fiind în acelaşi timp mult mai eficiente din punct de vedere al costurilor. Evenimentul a mai adus în atenţia furnizorilor de tipar digital şi concluziile celui mai recent studiu Canon referitor la consumul de print – Insight Report. Raportul anticipează o viitoare creştere a printului bazată pe eficienţa sa dovedită în timp şi pe utilizarea sa ca mecanism de susţinere a campaniilor online şi cross media.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite