Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

PayPoint plc anunţă rezultate creşteri în România

04 Decembrie 2012



PayPoint plc, principalul operator de plăţi în numerar şi online din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, raportează pentru prima jumătate a anului financiar 2012-2013 rezultate pozitive pentru România, în linie cu aşteptarile companiei. Astfel, volumul tranzacţiilor plăţi facturi realizate în decursul celor şase luni a înregistrat o creştere de 38% faţă de perioada similară a anului precedent, atingând 11,6 milioane de operaţiuni. Adiţional rezultatelor pozitive înregistrate pe segmentul plăţi facturi, creşterea a fost susţinută şi de gradul tot mai mare de utilizare a serviciului de transfer de bani lansat în anul precedent, dar şi de creşterea cu 4% a numărului de tranzacţii de încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite, pe o piaţă în ansamblu aflată în declin.


Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România

Rezultatele pozitive raportate sunt susţinute şi de extinderea portofoliului de servicii puse la dispoziţie consumatorilor: în decursul celor şase luni, PayPoint România a semnat contracte cu patru noi furnizori parteneri. Astfel, compania și-a consolidat poziţia în domeniile în care deja opera, adăugând totodată facilităţi de plată care marchează intrarea pe segmente noi, precum plăţile în numerar pentru servicii online.
În acelaşi timp, şi reţeaua de magazine de proximitate partenere PayPoint a cunoscut o evoluţie pozitivă. La data de 30 septembrie, pe tot cuprinsul ţării existau peste 7.000 puncte de plată PayPoint, în creştere cu 9.7% faţă de aceeaşi lună a anului precedent.Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2012-2013, încheiat la data de 30 septembrie 2012.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: ,,Evoluţia pozitivă înregistrată de PayPoint România în ultimele şase luni, caracterizată de creşterea numărului de tranzacţii, a reţelei punctelor de plată şi a numărului de furnizori parteneri are la bază încrederea: încrederea consumatorilor într-un serviciu care le face viaţa mai uşoară, încrederea comercianţilor în eficienţa dovedită a unui serviciu cu valoare adăugată disponibil în magazinele lor, încrederea furnizorilor într-un partener de afaceri valoros. Un alt aspect care ne bucură foarte mult este faptul că am atras în reţeaua PayPoint comercianţi care respectă criteriile de profesionalism impuse de compania noastră şi care oferă astfel servicii de calitate clienţilor. Pentru viitor vizăm dezvoltarea reţelei de comercianţi şi diversificarea portofoliului de servicii, cu accent pe o promovare eficientă a serviciilor PayPoint disponibile consumatorilor.”
PayPoint plc a raportat pentru cele şase luni un volum de 345 milioane tranzacţii procesate la nivelul grupului, în creştere cu 18% faţă de tranzacţiile raportate în aceeaşi perioadă a anului precedent. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 49,3 milioane lire sterline, în creştere cu 17,7% faţă de anul anterior şi un profit înainte de impozitare de 18,3 milioane lire sterline, în creştere cu 15,5 %.
Reţelele noastre de magazine partenere din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord şi România continuă trend-ul de profitabilitate, datorită bazei puternice de clienţi şi gamei extinse de servicii. Continuăm să inovăm şi să investim în tehnologie şi noi servicii pentru a menţine calitatea înaltă a acestor reţele de magazine partenere şi avantajele lor competitive ... Pentru anul financiar în curs, evoluţia tranzacţiilor este conformă cu aşteptările companiei. Reţelele noastre de comercianţi sunt solide şi îşi continuă dezvoltarea. Avem în vedere valorificarea fiecărei oportunităţi de a îmbunătăţi productivitatea reţelei din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord şi a creşte reţeaua de magazine partenere din România, astfel crescându-ne cota de piaţă în domeniul plăţi facturi şi cel al serviciilor din comert, în ambele ţări.” a declarat David Newlands, Preşedinte PayPoint plc.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite