Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Oferta BCR la pachetul de semnatura electronica pentru medici, farmacisti si microintreprinderi

07 Decembrie 2012



Banca Comerciala Romana (BCR) acorda gratuit pentru primul an certificatul digital calificat de semnatura electronica in conditiile unui contract pe 3 ani achizitionat de persoanele fizice autorizate (PFA) din categoria medici sau farmacisti. Aceeasi oferta este valabila si pentru toti clientii BCR din categoria microintreprinderi. Pachetul de semnatura electronica este promovat ca si componenta a Pachetelor de Cont curent destinate PFA sau clientilor Microintreprinderi – Contul ANTREPRENOR BCR.
Semnatura electronica reprezinta informatii personale in format electronic atasate unui document, de asemenea, in format electronic si serveste ca metoda de identificare electronica a semnatarului unor documente, asigurand astfel destinatarul de identitatea expeditorului si de integritatea mesajului.


„Vrem sa oferim clientilor servicii care sa vina in intampinarea nevoilor pe care acestia le au, la preturi fara concurenta. De exemplu, medicii si farmacistii sunt obligati ca pana la finele anului sa isi achizitioneze pachetul de semnatura electronica deoarece din 2013 nu se vor mai putea emite retete decat in format electronic. Prin cunoasterea nevoilor clientilor nostri, incercam sa identificam solutii adecvate pentru a-i sprijini sa isi atinga aspiratiile si sa depaseasca dificultatile. Pachetele special dedicate clientilor PFA si microintreprinderi ofera solutia completa de produse si servicii adecvata profilului tranzactional al clientului, printr-o serie de gratuitati acordate la comisioane de administrare cont curent, plati si incasari, comisioane de acordare a creditelor”, a declarat Sorin Mititelu, Director Executiv, Directia Managementul Segmentelor Retail in cadrul BCR.


Cu acelasi pachet de semnatura electronica, medicii, farmacistii, furnizorii de produse medicale pot depune raportarile lunare obligatorii la Casele de Asigurari de Sanatate. Reprezentantii firmelor pot sa acceseze acum pachetul de semnatura electronica in unitatile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicati clientilor microintreprinderi, profesii liberale si al managerilor de relatii corporate.


Solutia tehnica propusa de BCR clientilor este furnizata de catre societatea Trans Sped.
„Strategia si orientarea BCR catre cele mai noi si adecvate solutii tehnice aplicate in afaceri s-a transpus si in produsele si serviciile oferite clientilor sai. In contextul modificarilor legislative, BCR a venit in intampinarea firmelor si categoriilor profesionale cu pachete de semnatura electronica si servicii la preturi extrem de convenabile. Solutia tehnica propusa de BCR vine acum la un pret fara concurenta zero costuri in primul an pentru Certificatul digital calificat si 29 EUR fara TVA pentru reinnoire in urmatorii 2 ani. Banca si-a ghidat clientii pe drumul catre societatea digitala alaturi de Trans Sped – partenerul sau strategic inca din 2005. Experienta Trans Sped in domeniul bio-farmaceutic si medical din SUA asigura produse de top cu recunoastere internationala“, a declarat Viky Manaila, managing director Trans Sped.

In conformitate cu Ordinul Presedintelui ANAF numarul 2520/2010, incepand cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari si mijlocii au obligatia sa depuna numai electronic declaratiile fiscale incepand cu obligatiile aferente lunii octombrie.
Totodata, incepand cu data de 3 ianuarie a.c. microintreprinderile sunt obligate sa depuna o singura declaratie privind contributiile sociale care pana la data de 31.12.2010 au fost colectate separat de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Casa Nationala de Pensii si alte Drepturi de Asigurari Sociale a Formularul 112 pentru Declaratia unica (sursa www.anaf.ro), declaratie care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnatura electronica.
Declaratiile privind obligatiile de plata la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale, precum si deconturile privind accizele, impozitul la titeiul din productia interna, cel de TVA si cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic National (SEN). Declaratiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite