Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Aluterm Group a implementat SeniorCRM

04 Ianuarie 2013



Aluterm Group, furnizor de produse și servicii în industria construcțiilor din România, a implementat sistemul CRM de la Senior Software, care permite companiei măsurarea, controlul și îmbunătățirea tuturor activităților de vânzare și post-vânzare.  „Un sistem CRM înseamnă control, informație completă mereu la îndemână și posibilități multiple de analiză și previzionare. Pentru Aluterm Group ne-am dorit un sistem robust, sigur și ușor de folosit prin care să ne atingem obiectivele de productivitate stabilite, de aceea am ales soluția CRM oferită de Senior Software, dezvoltată pe cea mai nouă tehnologie de la Microsoft“, declară Octavian Fanea, Sales Manager Aluterm Group. Un element extrem de important pus la dispoziția companiei Aluterm de către sistemul CRM este posibilitatea de a împărți activitatea de vânzare în etape, în funcție de punctul în care se află discuția cu un potențial client.
Mai departe, fiecărei etape îi corespunde o probabilitate de câștigare a proiectului. Aceste două elemente sunt de bază în construirea pipeline-ului de vânzări, cu ajutorul căruia managerii obțin rapid prognoza asupra contractelor ce vor fi semnate într-o anumită perioadă. Mai mult decât atât, acest tip de raport reprezintă un centru de diagnostic al activităților care trebuie îmbunătățite în vederea creșterii numărului de oportunități de vânzare. Finalizarea cu succes a proiectelor complexe de construcții realizate de companie implică, pe lângă gestionarea eficientă a resurselor, și o responsabilitate crescută asupra modului în care sunt abordate, astfel încât clienții să obțină de fiecare dată rezultatele scontate. Cu SeniorCRM angajații Aluterm au posibilitatea să organizeze mai bine activitățile pe proiectele în desfășurare, resursele disponibile sau alocate și taskurile ce revin fiecăruia. În plus, managementul companiei obține o imagine de ansamblu asupra interacțiunilor cu clienții și prospecții și poate controla mai eficient activitățile de prospectare, ofertare, vânzare și post-vânzare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite