Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

HP îmbunătăţeşte experienţa clientului în retail

04 Ianuarie 2013



HP a anunţat lansarea a două noi sisteme de point-of-sale dezvoltate pentru a livra servicii eficiente şi rapide pentru clienţi, permiţând retailerilor şi comercianţilor să îşi managerieze operaţiunile.
Sistemul de retail HP RP7, model 7100 este o nouă versiune, cu răcire pasivă a RP7 All-in-One, conceput pentru un mediu dur, dar având în acelaşi timp un design elegant şi atractiv. Noul sistem este versatil, cu multe funcţii de montare, şi are opţiuni pentru adăugarea display-ului HP RP7 10.4 inch customer facing display (CFD) pentru oportunităţi adiţionale de adverstising sau HP RP7 vacuum fluorescent display (VFD) pentru o expunere mai largă, facilitând citirea preţului şi informaţiile despre produse.
HP RP3 este un sistem compact şi versatil care oferă multe opţiuni pentru multiple medii, având un design ce rezistă fumului şi prafului, oferind fiabilitate sporită. În ciuda amprentei mici, HP RP3 nu face niciun compromis atunci când vine vorba de conectivitate şi caracteristicile de fiabilitate importante pentru retailerii de toate mărimile. Ambele sisteme au costuri de energie şi răcire reduse datorită tehnologiei de consum redus prin designul înregistrat Energy Star şi EPEAT Gold. „Retailerii au nevoie de sisteme cu un înalt coeficient de siguranţă caare pot servi dorinţele unei varietăţi de medii. Prin aceste noi elemente, HP îşi extinde portofoliul, venind în întâmpinarea nevoilor unice ale clienţilor noştri“, a declarat Ray Carlin, general manager şi vicepreşedinte Retail Solutions HP.



Tags: HP, Retail, POS

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite