Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Securitate >> Stiri si comunicate

Panda Security castiga premiul Best eCommerce Software in Best Customer Experience Awards 2012

29 Ianuarie 2013



Panda Security anunta ca a castigat locul de onoare in competitia Best Customer Experience 2012, la categoria softurilor pentru comert electronic. Sponsorizat de institutul Best Customer Experience, acest concurs isi propune sa recompenseze cea mai buna calitate si cele mai bune servicii de care beneficiaza clientul in procesul de achizitie. Aceasta este prima editie a acestui concurs, care a permis unui esantion de 2000 de utilizatori din Spania sa faca aprecieri asupra primelor 500 de companii din tara, la 85 de categorii diferite.
Premiile Best Customer Experience Awards 2012 sunt rezultatul unor cercetari riguroase de piata care evalueaza calitatea serviciilor oferite clientilor de catre companiile selectate. Panda Security a castigat premiul pentru Best eCommerce Software (Cel mai bun software pentru comertul electronic) cu un scor total de 723 puncte, cu 44.5 mai multe decat media realizata de ceilalti competitori.
"Suntem onorati sa primim acest premiu care vine din partea utilizatorilor de retail. Este o recompensa a efortului nostru depus pentru a creste satisfactia clientilor" explica Enrique Aguilera, Director Vanzari si Marketing la Panda Security Spania. "La Panda Security suntem concentrati sa oferim cele mai bune servicii clientilor nostri, astfel ca toate produsele noastre sunt concepute sa ofere protective maxima utilizatorilor ."
Panda a fost castigator la categoria softurilor pentru comertul electronic, cu 89 de puncte in fata urmatorului clasat, Softonic - portalul pentru descarcare de software. Premiul este o recunoastere a inovatiei aduse serviciului de clienti al companiei si a angajamentului acesteiea pentru satisfactia clientilor. Studiul, care a fost realizat cu participarea mai multor tari, s-a bazat pe chestionarea online si fata in fata a mai mult de 2,000 utilizatori care au selectat 500 de companii care furnizeaza cele mai bune servicii pentru clientii lor. Lista companiilor selectate fost ulterior impartita in 85 de categorii de business. Simultan s-au realizat mai bine de 250 de teste, luand in calcul criterii diferite, in scopul de a identifica cea mai buna companie pentru fiecare categorie in parte. Au fost utilizate urmatoarele tehnici de cercetare: Cumparatorul Misterios la sectiunea de vanzari, Telefonul Misterios la sectiunea de vanzari prin telefon, E-mailing Misterios pentru vanzarile prin e-mail sau pentru canal, Teste de Accesare pentru site-urile web si retelele sociale precum si un Sondaj de Satisfactie pe un anumit numar de clienti. In cele din urma a fost creat un clasament pentru castigatorii de la fiecare categorie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite