Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

50 de milioane de euro, cifra de afaceri Mobile Distribution în 2012

05 Februarie 2013



Mobile Distribution, distribuitor naţional de produse prepaid şi de soluţii de încărcare electronică din România, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de circa 50 de milioane de euro. Rulajul consemnat în 2012 de companie a fost susţinut în special de creşterea portofoliului la peste 6.000 de clienţi la nivel naţional, pentru care a derulat numeroase programe de fidelizare.
În 2012, am înregistrat o creştere a portofoliului de clienţi, un rol important avându-l programele de discount-uri şi fidelizare a partenerilor. În plus, faţă de 2011, am introdus în portofoliul nostru două categorii de produse din gama FMCG, respectiv gumă de mestecat şi ţigări, care se pliau pe nevoile clienţilor noştri, motiv pentru care am reuşit să depăşim cifra de afaceri înregistrată în 2011”, a explicat Ramona Szenasi, Manager E-charge din cadrul Mobile Distribution.
Piaţa de distribuţie de produse prepaid a rămas în linii mari la nivelul anului 2011, înregistrând o scădere pe segmentul de cartele de reîncărcare cu 14%, datorată în principal ofertelor şi gratuităţilor oferite de cei trei operatori de telefonie mobilă”, a mai precizat reprezentantul Mobile Distribution. Evoluţia pieţei locale de profil în 2012 a fost susţinută în schimb de creşterea cu 35% a vânzărilor şi activării pachetelor cu număr înclus.
În ceea ce priveşte valoarea reîncărcărilor din 2012 realizate de Mobile Distribution, aceasta s-a menţinut la o medie de 5,25 euro pentru o încărcare, peste 75% dintre încărcările de cartele valorice realizate anul trecut fiind în valoare de 5 euro.
În prezent, Mobile Distribution colaborează cu peste 6.000 de clienţi la nivel naţional, iar pentru 2013, compania îşi propune majorarea portofoliului de clienţi cu 50%. În plus, reprezentanţii companiei estimează pentru acest an şi creşterea cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de reîncărcări electronice, prin distribuirea de terminale speciale de încărcare electronică în reţeaua proprie de parteneri.
Faptul că am devenit importatori direcţi ai terminalelor de încărcare electronică pe care le distribuim partenerilor noştri ne permite să ţintim şi alte categorii de clienţi, având posibilitatea de a oferi serviciul de încărcare electronică în şi mai multe puncte de vânzare la nivelul întregii ţări”, a adăugat Ramona Szenasi.
Unul dintre principalele avantaje ale încărcărilor electronice este deblocarea lichidităţilor, partenerii nemaifiind nevoiţi să achiziţioneze şi astfel să investească bani în cartelele fizice prepaid. Pentru a suplimenta avantajele financiare oferite companiilor partenere, Mobile Distribution se concentrează pe derularea de programe de plăţi şi discout-uri atractive. În prezent, compania desfăşoară o campanie promoţională cu peste 1.500 de premii.
Mecanismul promoţiei Mobile Distribution presupune cumularea unui număr cât mai mare de puncte de către clienţi, prin creşterea numărului de încărcări electronice, precum şi a valorii comenzilor. Astfel, cu cât sunt plasate mai multe comenzi, cu atât companiile partenere au mai multe şanse de câştig”, a precizat Ramona Szenasi.
Tot pentru încurajarea încărcărilor electronice în rândul consumatorilor, Mobile Distribution a lansat anul trecut platforma online de încărcări electronice www.incarca.ro, în prezent, valoarea medie a unei încărcări fiind de 5 euro, similară cu valoarea încărcărilor realizate în mediul offline.
Ca şi în mediul offline, în mediul online vom încerca să răsplătim clienţii recurenţi şi să încurajăm vizitatorii încarcă.ro să ne devină clienţi. În prezent, ne pregătim de Valentine’s Day şi recompensăm fiecare încărcare cu câte o cană cadou. Cu siguranţă, pe parcursul anului 2013 vom avea oferte speciale pe anumite produse, tombole şi alte surprize”, a încheiat Ramona Szenasi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite