Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Interactive Intelligence şi-a crescut veniturile cu 13% în 2012

13 Februarie 2013



Interactive Intelligence, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, cu activităţi şi pe piaţa din România, a anunţat rezultatele financiare pentru întreg anul 2012, încheiat la 31 decembrie.
Evoluţia puternică din cel de-al patrulea trimestru a dus la înregistrarea unor comenzi şi venituri anuale record”, a declarat dr. Donald Brown, fondatorul şi CEO-ul Interactive Intelligence. „În 2012, am continuat să ne extindem strategia bazată pe produse de top şi am obţinut un avans şi mai mare în domeniul soluţiilor cloud, care în prezent este segmentul cu cea mai rapidă creştere din industria centrelor de contact. Numărul noilor clienţi în zona soluţiilor cloud a atins un nivel record în cel de-al patrulea trimestru, iar valoarea totală a contractelor continuă să crească cu o rată semnificativ mai mare decât evoluţia întregii pieţe”.
În timp ce continuăm să adăugăm unele dintre cele mai renumite companii la nivel global în portofoliul de clienţi, ne păstrăm angajamentul de a menţine ritmul de inovaţie, având programate câteva produse noi pentru lansare în acest an”, a continuat Brown. „Pentru acest an, date fiind oportunităţile la nivel global, reafirmăm prognoza de creştere de 20% pentru comenzi şi estimăm că livrările în cloud vor reprezenta aproximativ 50% din numărul total de comenzi din 2013. Ne vom concentra în continuare pe inovaţie, dezvoltarea portofoliului de produse şi pe creşterea segmentului cloud şi suntem încrezători în rezultate financiare pe termen lung, care se vor axa pe creşterea veniturilor recurente”, a încheiat Donald Brown.

Principalele rezultate financiare anuale:
-Comenzi: Numărul total de comenzi a înregistrat o creştere de 48% în 2012 comparativ cu 2011, în timp ce comenzile de soluţii cloud au crescut cu o rată anuală de 123%. Compania a semnat 158 de contracte cu o valoare de peste 250.000 de dolari în creştere de la 113 contracte în 2011, care includ 42 de comenzi în valoare de peste un milion de dolari, comparativ cu 17 comenzi înregistrate anul trecut. Comenzile de soluţii cloud au reprezentat 35% din numărul total de comenzi, în creştere de la 23% faţă de nivelul consemnat în 2011.
-Venituri: Veniturile totale au fost de 237,4 milioane de dolari în 2012, în creştere cu 13% faţă de 2011. Veniturile recurente au înregistrat o creştere cu 27%, la 118,3 milioane de dolari. Veniturile generate de soluţiile cloud au înregistrat o creştere anuală de 54% ridicându-se la 22 milioane de dolari. Veniturile din vânzarea de produse s-au ridicat la 88,6 milioane de dolari, iar veniturile din servicii au fost în 2012 de 30,4 milioane de dolari, comparativ cu nivelul de 92,8 de milioane de dolari şi, respectiv, 23,4 milioane de dolari, înregistrate în 2011.
-Profit operaţional: Potrivit principiilor de contabilitate general acceptate în Statele Unite (standard GAAP) profitul operaţional în 2012 s-a ridicat la 1,1 milioane de dolari, comparativ cu profitul de 21,6 milioane de dolari înregistrat în 2011. Profitul operaţional exprimat non-GAAP în 2012 a fost de 10,2 milioane de dolari, în timp ce marja operaţională s-a ridicat la 4,3%, comparativ cu profitul de 29,2 milioane de dolari şi respectiv marja operaţională non-GAAP de 13,9% înregistrate în 2011. Scăderea anuală a profitului s-a datorat amânării veniturilor cauzată de creşterea comenzilor de soluţii în cloud, anumitor implementări realizate în 2012 la sediul clienţilor la care încasarea veniturilor a fost amânată pentru o perioadă viitoare, precum şi a investiţiilor realizate în vânzări, marketing, cercetare şi dezvoltare pentru extinderea poziţiei de top a portofoliului de produse şi a cotei de piaţă pe segmentul soluţiilor cloud.
-Numerar: Pentru întreg anul 2012, compania a generat din operaţiuni un numerar de 20 de milioane de dolari, a utilizat 22,7 de milioane de dolari pentru achiziţii şi 15,6 milioane de dolari pentru cheltuieli de capital, care au inclus extinderea infrastructurii cloud.

Principalele evenimente din 2012:
-În 2012, Interactive Intelligence a fost premiată cu titlul Cloud Computing Excellence Award din partea Cloud Computing Magazine.
-Interactive Intelligence a lansat Interaction Mobilizer™ pentru Windows 8, o platformă software care permite centrelor de contact şi companiilor medii şi mari să implementeze rapid aplicaţii pentru customer service pentru tablete şi alte dispozitive mobile.
-Interactive Intelligence a lansat Interaction Dialer® versiunea 4.0, un upgrade important de software predictiv pentru apelare, creat special pentru creşterea facilităţii în utilizare, pentru simplificarea gestionării apelurilor şi pentru creşterea eficienţei centrelor de contact în execuţia campaniilor de apelare.
-Compania a lansat o platformă de e-commerce, Interactive Intelligence Marketplace℠, prin care clienţii şi distribuitorii pot accesa rapid şi uşor produse complementare propriului pachet all-in-one de soluţii software IP pentru comunicaţii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite