Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

PRODIGY ofera o solutie inteligenta pentru administrarea afacerii: MERLIN

15 Februarie 2006



ERP-44.jpgCompania TREI G EXPORT SRL s-a infiintat in anul 1991 si este specializata in comercializarea de produse alimentare si nealimentare, comercializand o gama larga de produse catre clienti din toata tara. În acest moment compania detine peste 150 de angajati, afacerea desfasurandu-se din sase puncte de lucru. Afacerea este in continua dezvoltare, fapt demonstrat si de cifra de afaceri a companiei, care in anul 2004 s-a ridicat la peste 14 milioane euro.
Extinderea afacerii companiei TREI G EXPORT SRL, nevoia unui control in timp real, cresterea portofoliului de produse si parteneri si competitia au condus la decizia achizitionarii unui ERP. “Afacerea noastra a cunoscut o rata sustinuta de crestere in ultimii ani si solutia de gestiune pe care o aveam nu a mai facut fata cerintelor. A fost necesara investitia intr-un nou sistem informatic care sa ne permita urmarirea modului de desfasurare a activitatilor din cadrul companiei”, afirma Mihaela Govoreanu, Financial Manager - TREI G EXPORT S.R.L.
Au fost mai multi factori care au stat la baza deciziei:
-nevoia de automatizare a activitatii
-introducerea datelor din multiple locatii
-centralizarea si raportarea in timp real asupra activitatii companiei
-cerinta de implementare rapida


Compania TREI G EXPORT S.R.L. a devenit client al PRODIGY TECHNOLOGIES, alegand sa investeasca in sistemul informatic MERLIN deoarece acesta reprezinta o solutie complexa care acopera o gama larga de activitati. De asemenea, alte criterii pe baza carora s-a ajuns la concluzia ca MERLIN este solutia cea mai buna pentru TREI G au fost: usurinta in utilizare si intelegere a aplicatiei, serviciile companiei PRODIGY TECHNOLOGIES (consultanta, asistenta tehnica si suport, mentenanta), raportul calitate-pret.
La TREI G EXPORT SRL au fost implementate si adaptate toate modulele ce alcatuiesc aplicatia:
Contabilitate - colectarea si transpunerea clara a tranzactiilor efectuate in cadrul celorlalte module ale aplicatiei, sintetizand informatia cu caracter contabil pe fiecare punct de lucru in parte.
Financiar - evidentierea tranzactiilor legate de activitatea financiara, gestionarea efectelor de plata primite sau acordate.
Gestiune - administrarea nomenclatoarelor de parteneri si articole, posibilitatea organizarii evidentei acestora in functie de preferinte si specificul activitatii sau a anumitor reguli impuse.
Centre de Cost - evidentierea ierarhica a componentelor, posibilitatea analizei veniturilor si cheltuielilor, pe centre de cost, proiecte si activitati.
Comercial - managementul contractelor si ofertelor, administrarea rutelor si agentilor de vanzare, promotii
Mijloace Fixe - gestionarea activelor, pe tipuri de operatii: intrari din investitii, cumparare, productie proprie, iesiri prin vanzare, casare, transferuri intre gestiuni, intre locatii, reevaluari de durate, reevaluari ale valorii de inventar si amortizari.
Salarizare - evidente organizate la nivel de companie sau componente departamentale ale firmei. Include rapoarte legate de state de avans si lichidare, situatii privind concediile medicale, fluturasi, raportari obligatorii.
Administrare - administrarea portofoliului de utilizatori, administrarea drepturilor alocate acestora si a competentelor.
MERLIN foloseste sistemul de gestiune a datelor MS SQL 2005 ce ofera siguranta, disponibilitate si scalabilitate sporite pentru date si aplicatii critice, instrumente evoluate de Business Intelligence pentru transformarea rapida a datelor in decizii manageriale. Astfel, MERLIN demonstreaza ca se ridica la standardele impuse de client si este o componenta importanta in realizarea obiectivelor generale ale companiei.
“Simplificarea fluxului documentelor, raportarea si managementul datelor in timp real, crearea de rapoarte pentru urmarirea fiecarei activitati, posibilitatea de centralizare a datelor provenite din fiecare punct de lucru al companiei sunt doar cateva dintre solutiile oferite de MERLIN, care ne ajuta sa ne conducem afacerea mai usor si mai eficient”, considera Ion Govoreanu, General Manager - TREI G EXPORT SRL
"Firma Prodigy este Microsoft Gold Certified Partner, cu competente atestate de Data Management Solutions si ISV/Software Solutions, avand in permanenta acces la tehnologie si resurse tehnice de ultima ora. Competentele obtinute atesta expertiza firmei Prodigy in dezvoltarea de aplicatii software conforme cu ultimele tehnologii Microsoft, cat si succesul implementarii acestora la o serie de clienti.", recomanda Gabriel Nicolaescu, ISV Partner Manager, MICROSOFT ROMANIA.


PRDIGY
Str. Mendeleev nr. 44, et. 2, ap. 3-4, sector 1, Bucuresti
Tel : +40-21-3174298
Fax : +40-21-3174296
Mobil : +40-745 348765
E-mail : info@prodigy.ro
www.prodigy.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite