Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Companiile pot accelera dezvoltarea prin servicii de externalizare IT

13 Februarie 2013



Din ce în ce mai mulţi directori îşi îndreaptă atenţia către un furnizor ce oferă servicii şi soluţii IT personalizate, suport nelimitat pentru desfăşurarea activităţii şi idei inovative de dezvoltare.

Pentru directorul unei companii de dimensiuni mici, necesitatea externalizării IT este cu atât mai mare cu cât el doreşte să accelereze dezvoltarea afacerii. Astfel, el alocă timp obiectivelor reale, mai exact creşterii afacerii şi vânzărilor, lăsând IT-ul în mâna specialiştilor.

Managerul din cadrul unei companii cu tradiţie astăzi în industria imobiliară a luat în calcul ce impact ar putea avea o zi de nefuncţionare a infrastructurii IT. Pierderile ar fi putut fi semnificative. De la scăderea productivităţii angajaţilor până la imposibilitatea de a livra proiecte pentru clienţii proprii, impactul s-ar fi tradus în pierderi financiare şi timp pierdut pentru reluarea activităţii. Managerul a înţeles imediat că odată ce optimizează infrastructura IT îşi protejează clienţii şi angajaţii. Costurile de administrare şi operare s-au diminuat cu cel puţin 18%, iar productivitatea angajaţilor a fost îmbunătăţită prin identificarea proactivă a incidentelor IT.



Totodată, compania a beneficiat de rezolvarea rapidă a tuturor situaţiilor ce n-au putut fi evitate, în timp garantat. Cererile ulterioare de suport au fost rezolvate, în 95% din cazuri, la primul contact datorită accesului nelimitat la experienţa unei echipe specializate. Managerul a remarcat flexibilitatea şi confortul pe care furnizorul le-a pus la dispoziţie, atât prin modalităţile de sesizare a unui incident IT (online, e-mail, telefonic sau prin SMS), cât şi prin controlul deplin avut, indiferent de locaţia în care s-ar fi aflat.

La analiza stării iniţiale a infrastructurii IT, furnizorul a observat că nu existau suport şi mentenanţă permanente şi organizate pentru staţiile de lucru şi imprimante, iar timpul de reacţie în cazul în care s-ar fi ivit o situaţie neplăcută nu era optim. Practic, nu exista proactivitate cu privire la administrarea infrastructurii şi nu aveau la îndemână soluţii, deoarece nu apelaseră până în acel moment la consultanţă specializată. Specialiştii IT au mai descoperit că nu exista o documentare detaliată a activităţii şi o monitorizare transparentă a acesteia. Totodată, în companie nu se inventariau staţiile de lucru (software, hardware) sau consumabilele pentru imprimante.

Un element important în strategia de îmbunătăţire pe care a utilizat-o furnizorul e reprezentat de echipa de specialişti IT care a acţionat proactiv, a garantat suport software nelimitat, mentenanţă prin vizite lunare şi a venit în permanenţă cu soluţii de îmbunătăţire. Au fost asigurate intervenţii pe partea de hardware, ce au implicat verificarea echipamentului în întregime şi vizite anuale cu scopul auditării situaţiei infrastructurii IT.

În urma soluţiilor propuse de specialiştii IT, compania a optimizat parcul de echipamente IT şi implicit procesul de lucru, ceea ce a condus la îmbunătăţirea rezultatelor obţinute şi la garantarea continuităţii. Au fost minimizate costurile şi utilizate eficient resursele tehnice, datorită accesului la expertiză IT şi la tehnologii de ultimă oră.

Prin reducerea complexităţii, eficienţa a devenit o practică zilnică a modului de derulare a activităţii, mediul de business a devenit unul mai rapid şi mai inteligent, iar compania a beneficiat de aceeaşi calitate a serviciilor IT de care beneficiază companiile de dimensiuni mari.


office@classit.ro
www.classit.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite