Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

"Pentru noi conteaza doar multumirea clientilor" - Interviu cu Iulian Stefan, General Manager Julsoft Group

15 Februarie 2006



SI-46.jpgDupa aproape sase ani
de experienta, compania Julsoft Group a reusit sa consolideze pe o piata extrem de concurentiala ca cea a industriei de software o suita de produse pentru administrarea afacerii si, in egala masura, o echipa de tehnicieni cu experienta si motivare profesionala. Sa ai cinci produse bine definite in oferta, un portofoliu de peste 90 de clienti, o echipa omogena de implementare si service nu sunt realizari usor de atins. Gestionarea minutioasa a fondurilor, atentia acordata mentinerii angajatilor, pastrarea unui echilibru intre conturile noi si resursele disponibile au fost elementele cheie ale strategiei care a permis companiei Julsoft Group sa se dezvolte. Mai multe informatii despre produsele si activitatea companiei ne-a oferit Iulian Ștefan, General Manager Julsoft Group.


Care ar fi istoria scurta a acestor cinci ani de activitate a companiei Julsoft Group?


Julsoft Group este o firma cu capital integral romanesc privat, iar activitatea a inceput in anul 2000 dupa ce, atat eu cat si unii colegi din echipa initiala adunasem ani buni de experienta in sectorul IT. Ne-am focalizat in intregime pe piata romaneasca, iar daca pentru multi outsourcing-ul a fost o solutie, noi am abordat alta cale. Am pornit de la solutii dezvoltate punctual pentru diverse firme si apoi afacerea s-a dezvoltat. Prima aplicatie conturata a fost Report Manager, o aplicatie de gestiune economica din categoria ERP, dar cerintele clientilor cat si o analiza a pietei ne-au convins de necesitatea si portunitatea unor produse specifice pe alte nise.Ne-am propus de la inceput sa dezvoltam solutii on-line, web-based, deoarece am considerat ca acesta este viitorul. In 2000, unii apropiati erau destul de sceptici din acest punct de vedere, dar ieftinirea permanenta a costurilor pentru comunicatii si ofertele mult mai diversificate ne-au confirmat aceasta directie.


Ce ne puteti spune despre echipa
care formeaza compania Julsoft Group?


In 2000 afacerea a demarat cu un grup de cinci persoane, iar astazi compania are peste 20 de angajati. In structura actuala exista un compartiment de dezvoltare-testare, unul de implementare si unul de service. Echipa actuala este bine sudata, iar 80% dintre angajati sunt de peste 3 ani in companie. Acesta a fost de fapt si unul dintre obiectivele majore ale companiei pastrarea personalului. Media de varsta este in jur de 27-28 de ani, iar majoritatea angajatilor au ca background facultati cu profil de IT. Unii urmeaza certificari Microsoft, altii de Project Management. Am preferat oameni tineri care sa se formeze in cadrul firmei, sa-si doreasca o crestere permanenta si o punere in valoare a propriilor calitati.


Care sunt planurile pentru viitorul apropiat?


Suntem in etapa finala de certificare ISO 9001 pe specificatii 9003 (standard in domeniul informatic) si avem in plan sa certificam aplicatiile, unul dintre obiectivele anului 2006.
Avem implementarile si personalul necesar pentru a intra intr-un program de parteneriat Microsoft. Avem multe proiecte si de multe ori nu ne putem permite sa dislocam unele resurse pentru alte scopuri indirect productive.


Care este portofoliul de produse
al companiei?


In cadrul portofoliului de produse se distinge gama Reports care contine: Reports Manager, Reports Salary, Report RoTrans si Reports Palm. Dintre acestea, cel mai important produs este Manager, aplicatie din categoria ERP care contine si un modul de HR (Salary). Aplicatia, un sistem integrat de gestiune, vanzari si contabilitate, a fost gandita din punct de vedere managerial, iar calitatea de baza este trasabilitatea. Atu-urile solutiei sunt scalabilitatea, integrarea si managementul facil si, in egala masura, personalizarea facila pe specificul clientului. Aplicatia contine si un modul de gestiune a resurselor umane si a activitatilor de salarizare.
O alta aplicatie din aceeasi gama este Palm. Reports Palm este o solutie dedicata managementului depozitelor medii si mari, cu peste 1000 de repere si ofera generarea automata a NIR-ului la intrarea de marfa si gestionarea locatiilor in depozit pentru fiecare produs. Managerul unui depozit poate oricand sa stie la ce adresa virtuala se afla un produs, disponibilul de pe raft, intrarile, receptia de marfa, stocurile etc. Daca pe segmentul ERP piata este mai aglomerata, concurenta pe aceasta solutie de nisa este mai redusa. Unul dintre clientii mari este Peugeot, al doilea depozit din tara, un depozit de 6000 de metri patrati si peste 10.000 de repere pe stoc curent. Am dezvoltat pentru acest client o solutie complexa ce acopera si comenzile din partea dealerilor, inventar partial sau total etc.
A treia aplicatie din portofoliu este Reports RoTrans, o solutie dedicata managementului si logisticii transporturilor, rezolva structura si urmarirea cheltuielilor unui parc auto pe structura administrativa, servicii de transport intern sau extern si utilaje. Ofera posibilitatea monitorizarii autovehiculelor din punct de vedere al consumului, foilor de parcurs sau a reviziilor tehnice. Solutia a fost dezvoltata in urma cu un an cu ajutorul unei companii harghitene specializata in managementul transporturilor.


Este sectorul medical
un domeniul cu oportunitati
pentru compania Julsoft Group?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite