Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Educatie >> Stiri si comunicate

Akcees organizeaza o noua editie Weekend Seminar

27 Februarie 2013



În luna februarie, Akcees a iniţiat o serie de tineri entuziaşti în tainele managementului de proiect în cadrul programului de training Weekend Seminar.


Weekend Seminar este proiectul Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. Următoarea sesiune de training se va desfăşura pe 14 şi 15 martie la sediul Fundaţiei Româno-Americane şi va fi dedicată managementului timpului. Cu sprijinul BRD Groupe Société Générale, participarea la eveniment este gratuită, iar tinerii care doresc să înţeleagă cum pot deveni mai organizaţi, mai eficienţi şi mai productivi pot aplica prin completarea formularului de înscriere disponibil online la http://akcees.ro/seminar.
Aplicaţiile sunt deschise până luni, 4 martie, iar rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate participanţilor vineri, 8 martie.


Pe 15 şi 16 februarie participanţii Weekend Seminar au avut ocazia să acumuleze competenţe de management de proiect prin metode de educaţie non-formală. Pe parcursul celor două zile ale evenimentului, participanţii au învăţat cum să conducă propriile proiecte pentru a atinge obiectivele stabilite şi au pus în practică noţiunile teoretice prin jocuri aplicate şi studii de caz interactive.
Bianca Baicea, şef serviciu proiecte HR BRD Groupe Société Générale, şi Mike Costache, filantreprenor, au fost alături de cei 30 de participanţi şi au completat cu sfaturi din experienţa lor programul de training dezvoltat de Irina Scarlat, Vice-Preşedinte Executiv Akcees şi trainer profesionist cu o experienţă de peste 6 ani în managementul proiectelor din diferite domenii.


Dacă ediţia din februarie a vizat dezvoltarea competenţelor de management de proiect, pe 14 şi 15 martie participanţii vor învăţa cum să folosească timpul în favoarea lor, cum se stabilesc priorităţile, dar şi cum pot gestiona orele pe care le au la dispoziţie în mod eficient.


De această dată sesiunea de training va fi susţinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Société Générale şi va urma aceeaşi reţetă de succes: cunoştinţe teoretice aplicate prin workshop-uri interactive şi lucru în echipă, alături de invitaţi speciali, persoane cu o activitate intensă care le vor împărtăşi participanţilor secrete din propria experienţă.
Alexandru are o experienţă de 11 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management, dobândită în companii importante din România. În ultimii 5 ani, el a livrat numeroase traininguri, în principal pe abilităţi de tip „soft”, fiind implicat însă şi în proiecte tehnice. Având la bază studii economice în cadrul Academiei de Studii Economice, Alexandru a participat şi la diferite proiecte adresate studenţilor şi tinerilor în general, cum ar fi: GROW, Training New Talents, 360 Career Event, împreuna cu BEST Bucureşti, şi alte organizaţii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite