Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Creștere cu peste 40% pentru Softelligence în 2012

07 Martie 2013



Softelligence, companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software de business, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro, în crestere cu peste 40% față de 2011.
Compania a înregistrat în 2012 venituri de aproximativ 1.520.000 de euro, din care 44% provin din servicii de consultanță și implementare de soluții software de business (Customer Relationship Management, Business Intelligence) și integrarea lor cu sisteme ERP complexe, 21% din comercializarea de soluții web și mobile și 35% din proiecte high-end outsourcing. Portofoliul companiei însumează aproape 90 de clienți printre care se numără companii precum: Ambient, Aon, Allianz, ING, BCR Leasing, Optiplaza și Mol România.
Anul trecut depășeam pragul psihologic de un million de euro și ne propuneam o creștere de 40% pentru 2012. Am reușit să depășim acest obiectiv și să fim un partener matur centrat pe segmentul de aplicații integrate de e-business. Ne bucură să avem un ritm accelerat de creștere (medie anuală de peste 75% timp de patru ani consecutiv), ceea ce ne confirmă faptul că strategia noastra de dezvoltare se încadrează în tendințele pieței de aplicații software, de extindere a proceselor către medii noi – online și mobile – și de integrare a acestora în ecosistemul propriu al infrastructurii clienților, fie că aceasta este găzduită în mediu propriu sau în Cloud (public, privat sau hibrid)”, afirmă Adrian Blidăruș, Managing Partner, Softelligence.
Managementul companiei își propune în 2013 o majorare a veniturilor cu 30% și o extindere a portofoliului de clienți în industriille strategice pentru Softelligence. “Dorim să menținem același ritm de creștere, astfel încât la finele anului 2013 să depășim un nou prag, de 2 milioane de euro, și să ne menținem poziția de lider în topul partenerilor Microsoft pe segmentele CRM și cloud”, spune Adrian Blidăruș.
O altă direcție importantă a companiei este creșterea cu 50% a numărului de utilizatori de soluții software livrate în Cloud. Softelligence este cel mai important partener Microsoft în România pentru soluții de CRM și Cloud, având creșteri de 50% a vânzărilor de soluții Microsoft CRM și peste 5.000 de utilizatori de Microsoft Windows Azure.
În 2011, Softelligence a avut venituri de 1.062.000 euro și un număr mediu de 40 angajați. La sfârșitul anului 2012, echipa Softelligence număra 58 de specialiști software și consultanți.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite