Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Securitate >> Stiri si comunicate

Xerox a lansat platforma ConnectKey

12 Martie 2013



Xerox lansează ConnectKey, o platformă software integrată în imprimantele sale multifuncţionale. Aceasta este completată de un set de soluţii care răspund cerinţelor tot mai specifice ale angajaţilor care lucrează în afara birourilor şi nevoii de securitate pentru dispozitivele de toate tipurile, conectate la o reţea comună.


Un număr de 16 imprimante multifuncţionale care includ ConnectKey – inclusiv noile serii WorkCentre 5800 si 7800 – vor folosi prima soluţie integrată de protecţie a securităţii datelor din industrie de la McAfee, care permite managerilor IT mai mult control asupra locurilor de muncă în care se lucrează în regim de BYOD (Bring Your Own Devices). Imprimantele multifuncţionale cu ConnectKey au încorporat un sistem/nivel de securitate suplimentar prin TrustSec de la Cisco, care securizează datele pe traseul pe care acestea îl parcurg până la şi de la dispozitive. Cu ajutorul Application Programming Interface (API) disponibil în cadrul platformei ConnectKey, partenerii de vânzări, integratorii de sistem şi resellerii pot dezvolta şi integra aplicaţii în multifuncţionale, fără niciun software suplimentar.


Soluţiile ConnectKey oferă profesioniştilor IT, partenerilor, IMM-urilor şi multinaţionalelor modalităţi de lucru rapide şi uşoare, incluzând:
-Cloud access - Printr-o singură atingere – fără nici un alt echipament intermediar – ConnectKey Share to Cloud transferă documentele în arhive/medii online de stocare, precum SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere şi Salesforce.com. De asemenea, permite conversia automată în formate PDF cu opţiune de căutare text, Word sau Excel, facilitând gestionarea documentelor în viitor.
-Connect to SharePoint - Angajaţii din birouri pot să parcurgă, să convertească, să arhiveze documente în SharePoint şi fişiere de reţea sau să stocheze date direct în SharePoint My Site sau într-un fişier de acasă. Urmărind în special uşurinţa instalării şi a întreţinerii, această aplicaţie este destinată IMM-urilor.
-Integrare IT facilă – Imprimantele cu ConnectKey pot fi gestionate, ca parte centrală a reţelei, în mare măsură ca și serverele, pentru instalare directă şi service. Soluţionarea problemelor şi training-ul pot fi realizate de la distanţă de către administratorii IT sau poate fi accesat un meniu self-help, cu asistenţă online şi materiale video care pot fi actualizate direct pe panoul frontal.
-Imprimare de oriunde – Angajaţii pot tipări de pe orice dispozitiv mobil care transmite email-uri, fără un software special, cu ajutorul Xerox Mobile Print, sau folosind aplicaţii cu caracteristici suplimentare dezvoltate pentru iOS, Android, Windows şi Blackberry. Utilizatorii pot alege implementarea imprimării mobile fie ca o soluţie cloud, fie ca una on-site.


Seriile Xerox WorkCentre 5800 şi WorkCentre 7800 sunt disponibile imediat; WorkCentre 7220/7225, Xerox ColorQube® 9300 Series şi Xerox ColorQube 8900 Series cu ConnectKey Controllers vor fi disponibile în trimestrul al doilea al anului.
ConnectKey pentru SharePoint şi ConnectKey Share to Cloud sunt disponibile imediat; Xerox Apps Studio va fi disponibilă la începutul trimestrului al treilea al acestui an.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite