Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Scandia implementeaza o solutie de automatizare vanzari si merchendising

15 Martie 2013



Scandia Food a ales sa utilizeze Hermes Evolution, solutia Transart pentru automatizarea activitatii de merchandising si vanzare a reprezentantilor de vanzari. Scandia Food, prin brandurile proprii (Scandia Sibiu si Bucegi) reprezinta mai mult de jumatate din piata conservelor de piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboreaza compania, Scandia Food producand circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.
In 2012 compania a implinit 90 de ani de activitate. Tot in 2012 Scandia Food a inaugurat la Sibiu o fabrica de ultima generatie, extinzandu-si activitatea de la segmentul conservelor pe baza de carne si spre segmentul mezelurilor.
Odata cu modernizarea liniei de productie, Scandia Food a simtit nevoia modernizarii si a modului in care isi desfasoara activitatea forta de vanzare. Pentru aceasta, Scandia Food a ales solutia HERMES Evolution - lider de piata pe segmentul Sales/Field Force Automation din Romania. „Am ales Transart ca si partener datorita experientei si expertizei companiei in domeniul FMCG, avand multe implementari la activ. Relatia cu Transart s-a dovedit a fi una foarte buna, flexibila, angajatii Transart fiind extrem de atenti si avand o viteza de reactie foarte mare la cererile noastre.” – a declarat Rares Popescu - Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food.

Implementarea HERMES Evolution la Scandia Food s-a realizat in doua etape – intr-o prima etapa a fost implementata partea de Merchandising a aplicatiei HERMES Evolution, urmand sa se implementeze si modulul de Presales.
„La inceputul proiectului, am avut cateva intalniri in care ne-am aliniat fortele - departamentul Trade Marketing, IT si Vanzari din Scandia Food au fost implicate in proiect, iar Transart a avut toata sustinerea pentru a implementa sistemul. Toate configurarile planificate de Transart au fost facilitate de catre Project Manager-ul si Team Leader-ul alocati si s-au desfasurat in cele mai bune conditii.” – a declarat Rares Popescu - Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Victor Acastus
E foarte bine ca încep companiile să conștientizeze necestitatea softurilor de automatizare a vanzarilor. Eu folosesc Ideal SFA de la www.donauinvest.ro și sunt foarte multimit.
27 Iunie 2014, 12:29:37