Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cel mai bun trimestru pentru Orange România, de la declanşarea crizei economice

27 Martie 2013



Anul 2012 a fost un an dinamic, al transformărilor pentru Orange România, care s-au materializat în remodelarea ofertelor, extinderea tipurilor de servicii disponibile în magazinele Orange şi lansarea unor noi servicii de asistenţă şi transformarea zonei digitale.

Eliminând impactul măsurilor de reglementare, veniturile Orange România au înregistrat în 2012 o creştere de 0,8% faţă de anul anterior, iar în trimestrul patru compania a înregistrat cu aproximativ 40.000 mai mulţi clienţi decât în trimestrul precedent.

Totodată, în 2012, vânzările de telefoane din gama smartphone au crescut cu 110%, contribuind la creşterea traficului de date pe mobil cu 83% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. „Capabilităţile smartphone-urilor şi tabletelor sunt într-o evoluţie continuă, consumând pachete de date din ce în ce mai mari din moment ce sunt, în general, dispozitive mereu pe recepţie («always on»). De aceea, ofertele Orange au fost concepute astfel încât să îmbine cât mai optim ofertele de date cu terminale la preţuri avantajoase. Am făcut acest lucru pentru a putea oferi clienţilor terminalele pe care şi le doresc odată cu un serviciu de calitate, care le permite accesul la lumea digitală oriunde şi oricând. Dacă în zona «consumer» şi IMM observăm creşterea semnificativă a traficului de date mobile ca urmare a diversificării şi accesibilităţii smartphone-urilor şi tabletelor, precum şi a atentei segmentări a ofertelor, clienţii Orange din zona enterprise sunt mari consumatori de date mobile, în pachete integrate cu date fixe şi voce mobilă şi fixă“, ne-a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România

Accelerarea ritmului de adopţie

Creşterea puternică pe segmentul serviciilor de date mobile a fost impulsionată de ofertele atractive şi a venit pe fondul investiţiilor în extinderea şi în calitatea reţelei. Astfel, reţeaua Orange 3G+ are acoperire naţională, serviciile H+ cu viteză de transfer a datelor de până la 43,2 Mbps sunt disponibile în 562 de localităţi, în timp ce reţeaua 4G acoperă în prezent 126 de localităţi.

„Având în vedere interesul în creştere al clienţilor noştri pentru serviciile de date mobile şi dispozitivele din gama smart, credem că o parte semnificativă a utilizatorilor de internet mobil va folosi serviciile 4G în următorii ani. Dacă privim în urmă, la momentul când se lansau serviciile 3G, observăm că a fost nevoie de mai puţin de 4 ani pentru ca utilizarea serviciilor 3G să se răspândească în rândul unui număr semnificativ de clienţi. Credem că ritmul de adopţie al serviciilor 4G va fi şi mai accelerat pe măsură ce terminalele vor deveni din ce în ce mai diverse şi mai accesibile, iar acoperirea geografică a reţelelor se va extinde. În final, 4G va însemna un salt calitativ major în ceea ce numim experienţa clienţilor, cu un confort şi o instantaneitate care vor schimba totul“, a precizat CEO-ul Orange România.

Cel mai bun trimestru

Iniţiativele lansate şi dezvoltate în cursul anului trecut au contribuit la atingerea unei performanţe susţinute pe parcursul anului 2012 şi în special în trimestrul al patrulea, când Orange România a înregistrat cele mai bune rezultate comerciale de la debutul crizei economice.

„În 2012, Orange România şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, nu doar din punctul de vedere al cotei de piaţă şi al cotei valorice, cât mai ales din perspectiva experienţei pe care a oferit-o clienţilor săi. Şi acest an va fi plin de încercări pentru industria telecom, având în vedere presiunea asupra investiţiilor venită din partea deciziilor de reglementare. Cu toate acestea, în 2013 intenţionăm să investim masiv în reţele de ultimă generaţie 4G, în extinderea portofoliului de servicii şi produse şi ne vom menţine atenţia asupra calităţii serviciilor şi a modului în care interacţionăm cu clienţii noştri“, a concluzionat Jean-Fran-çois Fallacher, CEO Orange România.

„IMM şi marii clienţi corporativi reprezintă o parte importantă a businessului nostru“

„Orange este liderul pieţei de telecomunicaţii mobile din punctul de vedere al cotei de piaţă şi al cotei valorice, iar IMM şi marii clienţi corporativi reprezintă o parte importantă a businessului nostru. Clienţii noştri business beneficiază şi vor continua să se bucure nu doar de soluţii de comunicaţii fiabile şi rapide, ci de soluţii complete ce integrează mai multe tipuri de echipamente care se bazează pe fluxuri de date. Pentru clienţii din segmentul corporate vom continua să valorificăm avantajele pe care ni le oferă asimilarea în operaţiunile Orange România a diviziei Orange Business Services, integrator IT&C recunoscut la nivel internaţional de peste 30 de ani, prezent anterior pe piaţa din România ca Equant.“


Jean-François Fallacher, CEO Orange România



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite