Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Intrarom şi Genesys, premiate la „Contact Center Awards“

30 Aprilie 2013



Intrarom şi Genesys au câştigat premiul Best Technology Solution Provider pentru industria de Contact Center, în cadrul festivităţii „Contact Center Awards Gala“. Festivitatea de premiere a fost parte a evenimentului „Customer Care Conference“. Premiul reprezintă atât o recunoaştere a calităţii soluţiilor propuse de Intrarom şi Genesys, cât şi a succcesului în colaborarea pe termen lung, precum şi a potenţialului de creştere reciprocă a celor doi parteneri în domeniul furnizării de soluţii de Contact Center de ultimă oră în România.
Suntem încântaţi că am primit acest premiu în România, alături de partenerul nostru local, Intrarom. Genesys (...) şi-a stabilit o poziţie unică pe piaţă, sprijinind companiile să redefinească modul în care îşi desfăşoară relaţia cu clienţii, îmbogăţind astfel experienta clientului, corelând în mod consecvent resursele umane şi informaţionale implicate. Cu alte cuvinte, noi conectăm clienţii prin intermediul canalelor potrivite cu oamenii potriviţi, în contextul potrivit, pentru a putea oferi servicii personalizate. Practic, prin tehnologiile şi soluţiile noastre creăm în final «cut cost» în contextul unei creşteri continue a loialităţii clientului“, a declarat Apostolos Kemos, Director de Vânzări Genesys.
Intrarom, cu aproape 20 de ani de experienţă şi angajament pe piaţa românească, şi-a axat atenţia pe valorificarea oportunităţilor în domeniul Contact Center şi pe extinderea rapidă a afacerii în acest sector prin dezvoltarea unei echipe puternice locale de experţi. Competenţele CTI Genesys se îndreaptă în mod constant către Recording şi Quality Management, Reporting, Integrare CRM, Tehnologii Speech, IVR Systems şi multe altele“, a precizat Dan Russ, Telecom Director Intrarom.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite