Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Centrele de contact pot reduce costurile operaţionale cu 50%

30 Aprilie 2013



Conform unei statistici realizate de Interactive Intelligence, furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, centrele de contact care utilizează o platformă de soluţii software all-in-one pot reduce costurile operaţionale anuale per agent cu 50%, în comparaţie cu centrele care utilizează un sistem de soluţii multi-point, oferit de diverşi furnizori. În plus, 65% din companiile private găsesc platformele software all-in-one ca fiind mai atractive decât soluţiile multi-point, în ceea ce priveşte reducerea costurilor şi rapiditatea implementării.
„Unul dintre criteriile principale de care majoritatea companiilor ţine cont atunci când decid să investească în soluţii IT pentru centrele lor de contact este bugetul şi capacitatea de modernizare rapidă, la costuri accesibile. Din ce în ce mai multe companii încep să se convingă de beneficiile utilizării platformelor software all-in-one, în ceea ce priveşte reducerea costurilor pe termen mediu şi lung, în comparaţie cu utilizarea soluţiilor multi-point, de la diverşi furnizori“, explică Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
De exemplu, centrele de contact care utilizează platforme de soluţii software all-in-one înregistrează un cost operaţional anual per agent cu 50% mai mic decât centrele cu platforme multi-point, datorită randamentului mai rapid şi mai bun. Astfel, un centru de contact ce utilizează o platformă all-in-one, cu 100 de locuri şi costuri operaţionale anuale de 1.000 de euro per agent, înregistrează economii anuale de circa 1 milion de euro, comparativ cu centrele de contact care folosesc soluţii software multi-point.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite