Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Orange România creşte pe serviciile mobile

30 Aprilie 2013



În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 219 milioane de euro, în scădere cu 1,4% faţă de perioada similară a anului trecut, în bază comparabilă. Eliminând impactul măsurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange România au înregistrat o creștere de 1,3% în primul trimestru din 2013 față de perioada similară a anului anterior, creştere ce confirmă evoluţia pozitivă din 2012 susţinută de performanţa comercială. La 31 martie 2013, Orange România avea 10.214.262 de clienţi, cu aproximativ 127.000 mai mulţi decât la finalul lunii martie 2012. În trimestrul întâi din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu 92% faţă de primul trimestru al lui 2012. Această evoluţie puternică a fost susţinută de vânzările de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continuă direcţia ascendentă a trimestrului anterior şi reflectă atenţia noastră la cerinţele clienţilor, dar şi la oportunităţile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piaţă, încă plin de provocări. Pe măsură ce adopţia serviciilor de internet mobil creşte şi gama de smartphone-uri şi tablete se diversifică, aşteptările clienţilor se îndreaptă, în mod natural, către o nouă experienţă de utilizare a serviciilor multimedia. Prin urmare, vom continua să fim alături de clienţii noştri cu produse noi, asistenţă dedicată şi acces la servicii de conţinut pe toate tipurile de ecrane disponibile“, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite