Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Schimbare de strategie pentru Euroweb

30 Aprilie 2013



Euroweb România plănuiește să-și lărgească aria de acțiune și să devină una dintre companiile de top la nivel european. În acest sens, compania și-a consolidat echipa managerială cu trei noi membri, va lansa o serie de noi servicii și produse și își va redefini identitatea vizuală. Toma Matei este noul director de vânzări Euroweb, Daniela Florentina Gurău a fost numită director financiar, iar Sorana Bălan manager resurse umane. „Prin noua echipă am vrut să aducem un suflu nou în abordarea acestui sector.

"Am revigorat echipa managerială cu oameni energici, cu viziune, inițiativă și foarte multă experiență în sector și sunt sigur că împreună vom dezvolta proiecte inovatoare, care ne vor crește cota de piață și ne vor consolida poziția în topul jucătorilor puternici de pe piața locală și europeană de telecomunicații. Primul pas constă în lansarea noului website, însă clienții noștri vor avea mai multe surprize plăcute pe parcursul acestui an”, a declarat Stuart Evers, CEO Euroweb România. De la începutul acestui an, Euroweb și-a concentrat atenția pe noi linii de business prin care să-și ajute clienții să devină mai competitivi atât la nivel local, cât și internațional, iar în perioada următoare compania, împreună cu grupul din care face parte, plănuiește o abordare dinamică și extinsă asupra sectorului de telecomunicații regional.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite