Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Ericsson, desemnat lider global pe Managementul Operațiunilor Telecom

03 Iunie 2013



Ericsson a fost recunoscut ca lider de piață la nivel global în materie de servicii pentru Managementul Operațiunilor Telecom de către firma internațională de consultanță și cercetare în IT Gartner, în studiul Analiza cotei de piață la nivel global pentru Managementul Operațiunilor Telecom– BSS, OSS și SDP (2011-2012). Studiul Gartner a analizat 5 furnizori la nivel global de servicii pentru Managementul Operațiunilor Telecom, iar Ericsson a fost desemnat numărul 1 pentru sistemele de suport al operaţiunilor şi suport de business (OSS/BSS) și pentru livrarea de servicii și soluții telecom de ultimă generație.
„În ultimii doi ani, Ericsson a făcut achiziții și investiții strategice pentru a poziționa compania ca lider în materie de servicii pentru Managementul Operațiunilor Telecom“, a declarat Per Borgklint, Head Business Unit Support Solutions, Ericsson. „Astăzi suntem foarte mândri că Ericsson a fost desemnat lider la nivel mondial de către Gartner și credem că acest lucru este rezultatul direct al eforturilor pe care le-am depus în această direcție“, a mai menționat Per Borgklint. Borgklint anticipează că inovația adusă de Ericsson în materie de IP, LTE și tehnologii de automatizare de tip Self-organizing Network (SON) va duce la o creștere a cererii de soluții și servicii pentru Managementul Operațiunilor Telecom. Anul trecut, Ericsson a fost desemnat lider în studiul Gartner LTE Magic Quadrant, studiu care analizează piaţa mondială de furnizori de infrastructură de reţea LTE.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite