Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Rezultate în creştere pentru PayPoint România

04 Iunie 2013



PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru Romania rezultate pozitive pentru anul financiar 2012-2013. Astfel, compania a inregistrat in decursul acestui an un volum de peste 25 de milioane tranzactii plati facturi, in crestere cu 35% comparativ cu anul precedent.
Rezultatele pozitive raportate sunt sustinute de extinderea portofoliului de servicii puse la dispozitie consumatorilor, de cresterea numarului de furnizori parteneri si, totodata, de optimizarea retelei magazinelor ce poarta insemnele PayPoint. In decursul celei de-a doua jumatati a anului financiar, compania a semnat contracte cu opt noi furnizori, intrand pe segmente noi de afacere si consolidandu-si totodata pozitia pe cele existente. Drept urmare, PayPoint colaboreaza in prezent cu aproape toti furnizorii mari de pe piata, portofoliul acoperind o gama larga de produse si servicii disponibile in magazine de proximitate din toata tara. Din aceasta perspectiva, la finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel national existau peste 7.300 puncte de plata PayPoint, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2012-2013, incheiat la data de 31 martie 2013.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: ,,Cresterea cu 28% a volumului total de tranzactii inregistrate in acest an fiscal reprezinta pentru noi confirmarea ca PayPoint ofera solutia de plata preferata de tot mai multi romani, indiferent daca vorbim de plata facturilor, de incarcare electronica, transfer de bani sau orice alt serviciu disponibil. Cresterile semnificative obtinute pe toate liniile de interes, respectiv tranzactii, retea, furnizori parteneri, notorietate, cota de piata, reprezinta rezultatul firesc al eforturilor depuse in toti acesti ani pentru oferirea unor servicii cat mai variate, la standarde inalte de calitate. Pentru viitor, ne propunem sa continuam aceasta evolutie pozitiva si, dincolo de rezultatele exprimate in cifre, sa ajungem cat mai aproape de tot mai multi oameni si de nevoile lor.”
La nivelul grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile. PayPoint plc a raportat un volum record de 739 milioane tranzactii, in crestere cu 12% fata de volumul raportat in anul precedent. Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 14 miliarde lire sterline, in crestere cu peste 16%. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 105,7 milioane lire sterline, in crestere cu 16,8 % fata de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, in crestere cu 10,9%.
Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat “PayPoint este bine pozitionat, pe piete atractive, pentru a beneficia de pe urma expertizei sale in domeniul platilor prin canale variate si in cel al serviciilor de retail. Ne asteptam ca si in viitor sa inregistram cresteri pe segmentul comertului traditional, cel online si mobil (...) In Romania, oportunitatea oferita de serviciile de retail este inca intr-un stadiu incipient, transferurile de bani inregistrand progrese considerabile. Ne asteptam sa lansam in piata pe termen mediu noi servicii de retail si sa dezvoltam in continuare reteaua punctelor de plata si productivitatea acesteia.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite