Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

SAP, locul 19 în în topul celor mai valoroase 100 de branduri globale

04 Iunie 2013



SAP AG s-a clasat pe locul al 19-lea în topul celor mai valoroase 100 de branduri globale, realizat de agenţia de cercetare Millward Brown Optimor. SAP a urcat 3 poziţii în acest top faţă de anul trecut şi a înregistrat o creştere cu 34% a valorii de brand. Totodată, SAP a înregistrat cea mai mare creştere a valorii de brand dintre companiile din categoria „Tehnologie” aflate pe primele 20 de poziţii ale clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
SAP ocupă cea mai ridicată poziţie dintre brandurile care au sediul în Europa continentală (înaintea BMW, Deutsche Telecom sau Louis Vuitton) şi a fost identificat ca fiind unul dintre brandurile cu cea mai rapidă dezvoltare, datorită creşterii cu 259% a valorii de brand înregistrată între 2006 şi 2013. În ultimul an, valoarea brandului a crescut cu 34%. Spre comparaţie, Oracle s-a clasat pe locul 36 anul acesta, în scădere cu 9 poziţii, şi a înregistrat o scădere de 11% a valorii de brand.
În categoria „Tehnologie”, SAP ocupă locul 5, fiind devansat doar de Apple, Google, Microsoft şi IBM. Acest lucru este cu atât mai remarcabil cu cât cele mai multe branduri din categoria „Tehnologie” nu au înregistrat fluctuaţii prea mari.
De asemenea, SAP a fost evaluată ca fiind una dintre cele mai responsabile companii, fapt ce stă la baza unei reputaţii bune. Performanţa înregistrată de SAP anul acesta a coincis cu mutarea accentului de pe creşterea eficienţei clienţilor pe dezvoltarea business-urilor acestora. Această schimbare a fost cu atât mai evidentă în cazul tehnologiei in-memory computing, asigurată de platforma analitică SAP HANA.
„Schimbarea imaginii brandului SAP din ultimii ani, reputaţia companiei dar şi implicarea acesteia pentru a furniza soluţii şi tehnologii care ajută clienţii să îşi dezvolte afacerile au contribuit la acest rezultat remarcarabil” a declarat Valentin Tomşa, director general SAP România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite