Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate

27 Iunie 2013



Endava, una dintre principalele companii de servicii IT din regiune, cu sediul central la Londra şi centre de dezvoltare în România, la Cluj-Napoca, Iaşi şi Bucureşti, a fost nominalizată între primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate, în clasamentul IT Service Excellence Awards 2013, la categoria Best Managed Service Desk, realizat de către Service Desk Institute, una dintre cele mai prestigioase asociaţii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa.


Poziţionarea în clasament atestă abordarea inovativă în managementul echipei de Service Desk și un nivel ridicat de excelenţă și profesionalism al serviciilor furnizate. Acest rezultat în clasamentul SDI - aflat la cea de-a 19-a ediţie - este una dintre cele mai râvnite distincţii de către companiile din industria de servicii de suport IT din Europa.


„În ultimii ani, echipa de Service Desk a crescut ca număr și ca valoare a activității, astfel încât acum este primul punct de contact pentru o gamă tot mai largă de clienţi cu cerinţe tot mai multe şi mai specifice. Investițiile noastre în dezvoltare profesională prin Endava University, în programe de satisfacție a clienților și investițiile permanente în sistemele de management al calității serviciilor, ne permit să furnizăm serviciile de suport la nivelul solicitat de clienții noștri”, a declarat cu această ocazie John Cotterell, CEO Endava.


Echipa de Service Desk a Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care în prezent contribuie cu peste 11 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuală a Endava. Echipa de Service Desk a fost formată în 2007, la Cluj-Napoca, numără în prezent peste 30 de analiști și asigură suportul necesar unor companii de diferite dimensiuni, furnizând servicii de suport de nivel 1 şi soluţionând solicitările din partea utilizatorilor sistemelor IT din aceste companii. Lunar, membrii echipei de Service Desk răspund la aproximativ 7.500 de solicitări, rezolvând direct în medie 80% dintre acestea, în timp ce diferența de 20% dintre solicitări este direcționată către echipele de suport de nivel 2 și 3.


În ultimul an, Endava a câștigat proiecte noi în cadrul departamentului de Managed Services, în timp ce veniturile şi solicitările pentru servicii de Service Desk au crescut cu peste 25%, iar nivelul de satisfacţie al clienţilor depășeşte 90%.


„În următoarele 6 luni intenționăm să creștem echipa Service Desk din Cluj până la cel puțin 50 de analiști, pentru a răspunde creșterii numărului de clienți, iar în plus vom continua să angajăm și ingineri de suport și consultanți IT, astfel încât în curând să depășim pragul de 100 de angajați în divizia de Managed Services în România. Mai mult de jumătate dintre analiștii de la Service Desk au promovat, în ultimele 18 luni, în poziții de Service Delivery Manager, team leaders, manageri de proiecte sau ingineri de suport nivelul 2”, a explicat Andrei Pantelimon, CEE Operations Manager în divizia de Managed Services a Endava.


Echipa de Service Desk Endava interacționează cu un număr mai mare de clienți decât orice alt departament al companiei.
Alexander Mann Solutions, companie de recrutare cu operațiuni la nivel global, este unul dintre clienţii cheie ai Endava, care recent a implementat un program de tranziţie a sistemului IT, conceput de Endava, prin care angajaţii Alexander Mann Solutions pot să acceseze servicii IT de oriunde şi de pe orice dispozitiv, fiecare utilizare putând fi monitorizată.


„Cu ajutorul Endava, acum utilizăm o infrastructură IT în cloud, de ultimă oră şi extrem de eficientă, ceea ce reduce costurile cu sistemele IT. Serviciile Endava au permis totodată şi îmbunătăţirea semnificativă a nivelului serviciilor de suport, iar feedbackul de la angajaţii noştri din toate locațiile noastre la nivel internațional este extrem de favorabil. În prezent, prin serviciile furnizate de Endava, asigurăm o rată de rezolvare de peste 80% a solicitărilor IT încă de la primul contact cu echipa de suport”, a declarat John Wainwright, Head of IT Global & Facilities Alexander Mann Solutions.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite