Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Mobile >> Stiri si comunicate

IBM, lider în IDC Marketscape: Global Enterprise Mobility Consulting 2013 Vendor Analysis

08 Iulie 2013



IBM a anunţat recent că a fost numit lider în urma raportului IDC MarketScape Worldwide Enterprise Mobility Consulting 2013 Vendor Analysis, publicat. Raportul citează initiativele recente ale companiei IBM: Customer Experience Lab şi iniţiativa IBM MobileFirst ca fiind exemple de leadership privind Enterprise Mobility Consulting.
IBM Customer Experience Lab oferă managementului companiilor facilitatea C-Suite, cu acces direct la oamenii de ştiinţă de la IBM Research şi la consultanţii in afaceri dedicaţi pentru a contribui la transformarea modului în care clienţii experimentează produsele, serviciile şi brandurile companiei. Iniţiativa IBM MobileFirst este un portofoliu extins de tehnologii mobile care îmbină software-ul şi expertiza IBM, incluzând servicii de consultanţă, servicii interactive şi de design, dezvoltare, servicii cloud, integrare şi management al ciclului de viaţă, precum şi securitate, analytics şi software de dezvoltare aplicaţii.
Raportul IDC MarketScape indică faptul că „clienţii beneficiează de o gamă extinsă de expertiză în domeniu şi industrie oferită de IBM pe multiple platforme tehnologice”. De asemenea este subliniat modul în care IBM „livrează servicii de consultanţă Enterprise Mobile pe mai multe nivele, incluzând strategie inbound şi onsite, design, modele de livrare, de integrare, dezvoltare rapidă şi servicii de management de top al ciclului de viaţă”.
„Acest raport reprezintă o mare recunoaştere a rolului vital constituit de mobilitatea la nivel de organizatie oferită de IBM în sprijinirea clienţilor, aceştia fiind capabili să valorifice potenţialul tehnologiilor mobile”, a declarat Kevin Custis, global leader mobility services, IBM Global Business Services. „Persoane individuale – consumatori, angajaţi, investitori, cetăţeni, studenţi – necesită în prezent acces instant la informaţie şi un nivel personalizat al angajamentelor. Aşa cum este prezentat şi în acest raport, IBM se află în top privind ajutorul acordat clienţilor care doresc să transforme aceste modele de angajament prin intermediul canalelor mobile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite