Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cloud Computing >> Private Cloud >> Stiri si comunicate

IBM prezintă prima gama de solutii cloud din industrie proiectate pentru liderii C-Suite

08 Iulie 2013



IBM a prezentat recent o gamă extinsă de soluţii cloud proiectate pentru C-suite cu scopul de a ajuta managerii să accelereze inovarea în jurul experienţei clienţilor pentru a putea îndeplini obiectivele lor de afaceri. Printre cele mai noi oferte business de cloud, se află o soluţie Big Data şi social analytics care poate fi utilizată de Chief Marketing Officers (CMOs) cu scopul de a obţine perspective emoţionale în ceea ce priveşte modul în care clienţii văd brandul lor.
Cloud computing-ul devine rapid o componentă esenţială a liderilor C-suite. În timp ce deciziile tehnologice au fost luate istoric de către CIOs şi sefii departamentelor IT, C-suite adoptă cloud computing-ul, deoarece aceştia remarca abilitatea sa de a transforma procesele front office – marketing, procurement, management furnizori, resurse umane şi juridic. De fapt, analiştii din industrie estimează că până în 2017, CMOs vor avea cheltuieli IT mai mari decât CIOs. „Oportunitatea reprezentată de cloud ajută liderii C-suite să remodeleze experienţa oferită clienţilor”, a declarat Paul Papas, Global Leader Smarter Commerce, IBM Global Business Services. „Ca parte a strategiei digitale front office a IBM, vedem aceste 100 de aplicaţii cloud ca o modalitate a liderilor de afaceri de îmbunătăţire a experienţei clienţilor, pentru a ajunge la noi clienţi, a genera noi surse de venit şi a deveni mai competitivi în domeniul lor.”
Anunţul adaugă portofoliului extins al IBM de capabilitati cloud pentru afaceri, atât „born-on-the-cloud” cât şi „born-in-the-enterprise”. La începutul acestei luni, IBM a anunţat intenţia de a achiziţiona SoftLayer Technologies INC., iar la începutul acestui an, IBM s-a angajat să ofere open standards în cloud. Portofoliul de soluţii IBM SmartCloud include peste 100 de funcţii pentru afaceri oferite ca serviciu pentru a ajuta profesioniştii să ia decizii mai bune, pentru a putea diferenţia experienţa oferită clienţilor, pentru a putea pătrunde pe pieţele aflate în curs de dezvoltare şi pentru a creşte afacerile. Aceste inovaţii sunt dezvoltate şi implementate în IBM Customer Experience Lab, care este dedicat pentru a sprijini liderii şi membrii C-suite, sa transforme experienţa oferită clienţilor de digital front office.

Beneficii ale IBM cloud suite pentre liderii C-suite
Chief Marketing Officers pot analiza, înţelege şi angaja clienţii în dialoguri relevante şi interactive prin intermediul canalelor sociale şi tradiţionale de marketing cu capabilităţi digitale de analytics şi automatizare marketing de la oferte precum IBM Marketing Center.
Liderii din domeniul vânzărilor şi al comerţului electronic pot realiza vânzări ’’omnichannel B2C’’, conectând locaţiile mobile, social şi on-site. managerii şi departamentele de vanzari B2B utilizează vânzările de cloud IBM, negociează contracte şi consolidează vânzările de analytics performante.
Managerii departamentelor customer care şi suport pot dezvolta rapid tehnici de păstrare şi un serviciu unic, precum şi conversaţii cu clienţii personalizate oferite de IBM Watson Engagement Advisor.
Chief Procurement Officers vor gestiona strategic cheltuielile, contractele şi întregul ecosistem de furnizori, având ca rezultat economii importante.
Chief Supply Chain Officers și departamentele coordonate de aceștia vor îmbunătăți transparența și eficiența în ceea ce privește lanțul valoric pentru a putea permite organizației să satisfacă profitabil și dinamic cererea clientului.
Consilierul General și alți profesioniști din domeniul juridic vor putea eficientiza procesele de gestiune a contractelor și vor putea consolida proprietatea intelectuală și procesele de risc analytics pentru a servi mai bine acționarii interni și externi.
Chief Financial Officers și trezoreriile corporative vor putea lua decizii mai eficiente din punct de vedere analitic, conștiente de riscuri, sprijinind veniturile, cheltuielile și compensarea proceselor.
Chief Human Resource Officers vor putea identifica, analiza și obține cele mai bune talente și vor putea încheia parteneriate cu restul C-Suite pentru a realiza o forță de muncă mai inteligentă cu colaborare internă și între companii, cu ajutorul IBM SmartCloud pentru Social Business.
Chief Information Officers vor putea include aceste soluții de cloud necesare conceptelor de afaceri în cadrul unei strategii cuprinzătoare a departamentului de IT care furnizeaza securitate, flexibilitate în opțiunile de implementare și integrare a mediului hibrid.

Social Media Analytics extinde portofoliul de cloud destinat C-Suite
IBM a anunțat cea mai noua îmbunătățire a sistemelor de cloud pentru CMOs: IBM Social Media Analytics, care oferă specialiștilor din domeniul marketingului perspective mai riguroase pentru a înțelege sentimentele consumatorilor în cadrul social media – Facebook, Twitter, bloguri, forumuri – cu scopul de a rafina produsele, nivelul serviciilor și pentru a putea realiza oferte personalizate. Acest serviciu permite companiilor să obțină o privire unică asupra percepției consumatorilor, diferită de cea de la nivelul industriei sau third-party.
De exemplu, social media analytics poate ajuta managerii de vânzări să obțină o înţelegere mai riguroasa a modului în care o rochie nouă este percepută de consumatori. Social Media Analytics lucrează pentru a identifica, captura și raporta milioane de date sociale cu scopul de a oferi feedback instant asupra unui produs. Managerii pot utiliza acest feedback critic prin analizarea cuvintelor cheie asociate cu rochia pentru a înțelege mai bine trendurile de achiziție – dacă imprimeul roșu este descris de unii ca fiind prea îndrăzneț, brandurile pot realiza recomandări proiectantului pentru ca acesta să se poată adapta preferințelor clientului.
„Liderii de afaceri sunt diferenţiaţi de rezultate”, a declarat Craig Hayman, General Manager, IBM Industry Solutions. „Accesarea serviciilor de cloud pentru acces rapid la soluţii inovatoare, permite funcţionarea mult mai rapidă a unui departament şi permite managerilor să aloce un interval de timp mai mare pentru clienţi şi pentru atingerea unor rezultate semnificative”.

Clienţii implementează IBM Cloud Solutions la nivel global
Speedo, cel mai mare brand de costume de baie – cu sediul în Londra – utilizează software-ul analytics cloud-based al Iniţiativei IBM Smarter Commerce. Compania recunoaşte beneficiile de afaceri oferite de portofoliul IBM. Speedo îşi îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare, având ca rezultat venituri aflate în creştere – peste 10% în mediul online, de 6 ori mai multe venituri per comanda.
„Speedo este un brand, nu un retailer”, a declarat Gareth Beer, E-Commerce Manager, Speedo. „Prin personalizarea fiecărei interacţiuni client, Speedo a îmbunătăţit experienţa de brand – cumpărătorii se documentează online şi cumpără din magazin. Prin înţelegerea mai bună a clienţilor, suntem capabili să automatizăm şi să îmbunătăţim experienţele de cumpărături individuale”.
Cel mai mare retailer din Olanda, wehkamp.nl, oferă o experienţă personalizată de cumpărături pentru clienţi, prin îmbinarea datelor istorice şi a numărului mediu de vizite pentru a înţelege mai bine obiceiurile de căutare şi achiziţie. Prin aplicarea proceselor de analytics într-un mediu de cloud computing, wehkamp.nl poate dezvolta şi poate schimba campaniile de marketing dinamic, îmbunătăţind experienţa oferită clienţilor.
„Încredinţăm controlul clienţilor noştri”, a declarat “ Alexander van Slooten, Marketing Director la wehkamp.nl. „IBM Smarter Commerce este cea mai bună soluţie care ne poate oferi o privire de ansamblu a interacţiunilor cu clienţii pe toate canalele – de la email la call center.”
Nielsen Media utilizează IBM Watson Engagement pentru a procesa volumele mari de date în timp real pentru a transforma modul de angajare a clienţilor în departamente cheie – servicii clienţi, marketing şi vânzări. Acum, companiile pot oferi servicii mai bune consumatorilor cu ajutorul unui asistent de calcul cognitiv, care învaţă, se adaptează şi înţelege rapid datele companiei, permiţând utilizatorilor să implementeze rapid sistemul IBM Watson, care va creşte în timp cunoştinţele şi valoarea.
Rent-a-Center, cel mai mare operator rent-to-own din Statele Unite ale Americii, lucrează cu soluţii de achiziţie oferite de Iniţiativa IBM Smarter Commerce împreună cu partenerul de afaceri Coupa Software prin optimizarea şi centralizarea proceselor de achiziţie în cloud, având ca rezultate economii de milioane de dolari.

Implementarea soluţiilor de cloud IBM
În sistemele de cloud, clienţii IBM pot începe să implementeze soluţii de cloud departamentale sau să realizeze proiecte la nivel de întreprindere. Aceştia au flexibilitatea de a trece de la un model de livrare la altul, beneficiază de soluţii de integrare pentru a gestiona mediile hibride, conectând soluţii on-premise şi cloud, o gamă completă de servicii de infrastructură şi o platformă de servicii pentru a sprijini strategia de cloud CIOs cuprinzatoare. În industria business-to-consumer, peste 60.000 de utilizatori ai instrumentelor de marketing digital au trimis mai multe de 130 de milioane de emailuri lunar pentru consumatori.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite